Մարքեթինգային տեխնոլոգիաների ներդրման հիմունքները ՀՀ արտահանող կազմակերպություններում

Գին՝ 47500դրամ
Էջերի քանակ՝ 95էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1418

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1 Արտահանման տեսագործնական հիմքերը
1.1. Արտահանման գործունեության տեսական հիիմքերը
1.2 Արտահանման մարքեթինգի տեսական հիմքերը
1.3 Արտաքին առևտրի պետական կարգավորում

Գլուխ 2 .ՀՀ արտահանման գլխավոր հիմնախնդիրները
2.1 ՀՀ արտահանման ընթացիկ իրավիճակի ու դինամիկայի վերլուծություն: Արտահանման ծավալների և անկման կառուցվածքային վերլուծություն
2.2 ՀՀ արտահանման հիմանական հիմնահարցերը
2.3 ՀՀ արտահանման հիմնախնդիրները ըստ ԱՀԿ
2.4 ՀՀ արտահանման հինախնդիրների բացահայտում որոշակի ճյուղի օրինակով /գինեգործություն/

Գլուխ 3 ՀՀ արտահանման հիմնախնդիրների լուծման հնարավոր մարքեթինգային ուղիները
3.1 Արտաքին շուկաների անորոշության նվազեցման ուղղված միջոցառումների կիրառում
3.2 Արտահաման կոնսորցիումների ստեղծում
3.3 Երկրի բրենդինգը, որպես արտահանման խթանման միջոց
3.4 Միջազգային առևտրային ցուցահանդեսները, որպես արտահանման խթանման միջոցառում

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1.Գրիգորյան, Մարքեթինգային ընթացակարգերը արտաքին շուկա դուրս գալու գործընթացում (ՀՀ նյութերով), թեկնածուական ատենախոսություն, Երևան, ՀՊՏՀ, 2006,
2.Դարբինյան Ա.Վ., Հայաստանը միջազգային տնտեսական ինտեգրացման գործընթացում, Երևան, «Պետական ծառայություն», 2000
3.Հաստեդ Ս., Մելվին Մ. Միջազգային տնտեսագիտություն, հատոր 2, Միջազգային առևտուր, Երևան,«Գիտանք», 2001
4.Հովակիմյան Ա.Մ., Միջազգային տնտեսական հարաբերություններ, Երևան, «Հայաստան», 2002
5.Ղուշչյան Հ. Բ., Շուկայական տնտեսության ժամանակակից հարցերը, դասախոսություններ, Եր., «Տնտեսագետ», 1995
6.Մակրոտնտեսական կարգավորում, ուսումն. ձեռնարկ, գլխ. խմբագիր Ղուշչյան Հ. Բ., Եր., «Տնտեսագետ», 2003
7.Մարկոսյան Ա., Հախվերդյան Դ., Նազարյան Գ., Հայաստանը միջազգային տնտեսական հարաբերությունների համակարգում, Եր., «ԱՌՏ», 2002
8.Տիգրանյան Ի.Տ., ՀՀ արտաքին շուկաների ընդլայնման ուղիները, Պայմանագրային գիտահետազոտական աշխատանքների կատարման հաշվետվություն, ԵՊՏԻ, Երևան, 2000
9. Авдокушин Е.Ф., Международные экономические отношения, Москва, “Юристь”, 1999
10. Буглай В.Б., Ливенцев Н.Н., Международные экономические отношения, Учебное пособие.-М., “Финансы и статистика”, 1998
11. Киреев А.П., Международная экономика, Часть первая, международная микроэкономика: движение товаров и факторов производство, М., “Междун. отнош.”, 1997
12. Линдерт П.Х., Экономика мирохозяйственных связей.- М.: Изд-во “Прогресс” Универс, 1992

Պատվիրել/