ԶԼՄ-ների դերը քաղաքական գործընթացներում

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Քաղաքագիտություն և քաղ. տեխնոլոգիա
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 14347

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Հարությունյան Էդ. Ա., Անցումային հասարակությունը որպես տրանսֆորմացիոն գործունեության համակարգ։ Երևան, 2000։
2. Հովհաննիսյան Հ., Լրագրողի մասնագիտական էթիկան որպես չորրոդ իշխանության ձևավորման կարևոր գործոն։ Օրենք և իշխանություն գիտատեսական ամսագիր։Հունվար-մարտ 1999, N 1 (27)։
3. Հովհաննիսյան Հ., Կրկին առաջատարների և ոչ միայն նրանց մասին։ ՙTVR՚ հանդես, 1999, N 3-4։
4. XIX-XX-րդ դարասկզբի բուրժուական սոցիոլոգիայի պատմություն։ Խմբ.՝ Կոն Ի.Ս., Օսիպովա Ե.Վ. և ուրիշներ։ Երևան, 1986։
5. Ընտրությունների կանխատեսումները. արդյունքները, հիմնախնդիրները, հեռանկարները։ Ընտրական համակարգեր կենտրոն։ Երևան,1998։
6. Бергер П.Л., Приглашение в социологию: гуманистическая перспектива. Перевод с англ. Под ред. Батыгина Г.С., М., 1996.
7. Кравченко А.И. Социология, М., 2001.
8. Лестер Дэвид, Айрин Дэвид, Как Америка выбирает президента. В кн.: Президентские выборы-1992, М., 1992.
9. Пугачев В.П., Соловьев А.И., Введение в политологию, М., 1998.
10. Социологический энциклопедический словарь. Ред. координатор Г.В. Осипов., М., 1998.
Պատվիրել/