Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1.Գյուլամիրյան Ջ., Կարդալու կարողությունների և խոսքի զարգացումը տարրական դասարաններում, Երևան, 1998:
2.Թորոսյան Կ., Չիբուխչյան Կ., Ընթերցանության դասաժամերի դերը ինքնուրույն գործունեության կազմակերպման և մտածողության զարգացման գործում // «Նախաշավիղ», Երևան, 2010, N6:
3.Իսկանդարյան Ս., Իսկանդարյան Ս., Տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկայի ընտրովի գլուխներ, Երևան, 2012:
4.Խաչատրյան Ս., Արտահայտիչ ընթերցանության և բանավոր խոսքի ուսուցումը տարրական դասարաններում,Նախաշավիղ հանդես, Երևան, 1.2013:
5.Կանեցյան Գ., Կապակցված խոսքի զարգացումը առաջին դասարանում, Երևան, 1990:
6.Մանկավարժություն, Երևան, 2007:
2.Թորոսյան Կ., Չիբուխչյան Կ., Ընթերցանության դասաժամերի դերը ինքնուրույն գործունեության կազմակերպման և մտածողության զարգացման գործում // «Նախաշավիղ», Երևան, 2010, N6:
3.Իսկանդարյան Ս., Իսկանդարյան Ս., Տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկայի ընտրովի գլուխներ, Երևան, 2012:
4.Խաչատրյան Ս., Արտահայտիչ ընթերցանության և բանավոր խոսքի ուսուցումը տարրական դասարաններում,Նախաշավիղ հանդես, Երևան, 1.2013:
5.Կանեցյան Գ., Կապակցված խոսքի զարգացումը առաջին դասարանում, Երևան, 1990:
6.Մանկավարժություն, Երևան, 2007: