Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1.Ալեքսանյան Լ. և ուրիշներ, Կյանքի հմտություններ, ձեռնարկներ ուսուցիչների համար, 1-5-րդ դասարաններ, Երևան, 2001-2003:
2.Դավթյան Մ. և ուրիշներ, Կրթակարգի մշակման և ինտեգրացման մոտեցումներ, Երևան, 2004:
3.«Ես և շրջակա աշխարհը» դասընթացի չափորոշիչ և ծրագիր, Երևան, 2012:
4. Թորգոմյան Լ., Մանկավարժությանընդհանուր հիմունքներ, Երևան, 2005:
5.Թոփուզյան Ա., Հումանիստական դաստիարակության խնդիրը մանկավարժության մեջ, Երևան, 2009:
6.Տողանյան Ն., Մարտիրոսյան Լ., Ես և շրջակա աշխարհը, ուսուցչի ձեռնարկ,
2.Դավթյան Մ. և ուրիշներ, Կրթակարգի մշակման և ինտեգրացման մոտեցումներ, Երևան, 2004:
3.«Ես և շրջակա աշխարհը» դասընթացի չափորոշիչ և ծրագիր, Երևան, 2012:
4. Թորգոմյան Լ., Մանկավարժությանընդհանուր հիմունքներ, Երևան, 2005:
5.Թոփուզյան Ա., Հումանիստական դաստիարակության խնդիրը մանկավարժության մեջ, Երևան, 2009:
6.Տողանյան Ն., Մարտիրոսյան Լ., Ես և շրջակա աշխարհը, ուսուցչի ձեռնարկ,