Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. ՔԱԼԱՇՅԱՆ ՇՈՂԻԿ — «ՈՒսուցման գործընթացի կազմակերպումը ինտերակտիվ մեթոդով՝ նորագույն տեխնոլոգիաների կիրառմամբ», «Մանկավարժական միտք», Երևան, 2012, N 3-4:
2. ԱՆԻ ՀԱԿՈԲՅԱՆ — «Արժեկողմնորոշիչ տեխնոլոգիաների կիրառման հնարավորությունները ավագ դպրոցում անգլերենի ուսուցման գործընթացում», Երևան, 2012, N 3-4:
3. ՌՈՒԲԻՆԱ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ — ԱՆՁԻ և ԻՐԻ ՔԵՐԱԿԱՆԱԿԱՆ ԿԱՐԳԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱՅԻ ՄԻ ՔԱՆԻ ՀԱՐՑԵՐ», Երևան, 2012, N 3-4:
4. ՍՊԱՐՏԱԿՊՈՂՈՍՅԱՆ- «Ինֆորմատիկայի ուսուցման ժամանակակից մոտեցումներ», Երևան, 2012, N 1-2:
5. ՀԱՍՄԻԿ ՊԵՏՐՈՍՅԱՆ — «Գրականության և արվեստի այլ տեսակներրի ինտեգրման արդյունավետությունը հայ գրականության ուսուցման ընթացքում», Երևան, 2012, N 1-2:
2. ԱՆԻ ՀԱԿՈԲՅԱՆ — «Արժեկողմնորոշիչ տեխնոլոգիաների կիրառման հնարավորությունները ավագ դպրոցում անգլերենի ուսուցման գործընթացում», Երևան, 2012, N 3-4:
3. ՌՈՒԲԻՆԱ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ — ԱՆՁԻ և ԻՐԻ ՔԵՐԱԿԱՆԱԿԱՆ ԿԱՐԳԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱՅԻ ՄԻ ՔԱՆԻ ՀԱՐՑԵՐ», Երևան, 2012, N 3-4:
4. ՍՊԱՐՏԱԿՊՈՂՈՍՅԱՆ- «Ինֆորմատիկայի ուսուցման ժամանակակից մոտեցումներ», Երևան, 2012, N 1-2:
5. ՀԱՍՄԻԿ ՊԵՏՐՈՍՅԱՆ — «Գրականության և արվեստի այլ տեսակներրի ինտեգրման արդյունավետությունը հայ գրականության ուսուցման ընթացքում», Երևան, 2012, N 1-2: