Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Գյուլամիրյան Ջ., Խաղալով սովորենք Ե., 2009
2. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Ե., 2009
3. Դաշյան Ա.Վ. Խուլ երեխաների երկլեզու ուսուցումը որպես նոր ուղղություն /Գիտական աշխատանքների ժողովածու – 1-ին հատոր: — Երևան, Մանկավարժ, 2002, էջ 336-338
4. Խալաթյան Վ.Գ. Խուլ երեխաների խոսքի ձևավորման առանձնահատկությունները — Երևան, 1984
5. Մանուկյան Ա.Վ. Լսողության խանգարում ունեցող երեխաների հետ տարվող սուրդոմանկավարժական աշխատանքները, Եր., 2008, 112 էջ
6. Մանուկյան Ա.Վ. Լսողության խանգարում ունեցող ն/դ տարիքի երեխաների բանավոր խոսքի զարգացումը խաղային գործընթացում — Եր., 2012,356 էջ
2. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Ե., 2009
3. Դաշյան Ա.Վ. Խուլ երեխաների երկլեզու ուսուցումը որպես նոր ուղղություն /Գիտական աշխատանքների ժողովածու – 1-ին հատոր: — Երևան, Մանկավարժ, 2002, էջ 336-338
4. Խալաթյան Վ.Գ. Խուլ երեխաների խոսքի ձևավորման առանձնահատկությունները — Երևան, 1984
5. Մանուկյան Ա.Վ. Լսողության խանգարում ունեցող երեխաների հետ տարվող սուրդոմանկավարժական աշխատանքները, Եր., 2008, 112 էջ
6. Մանուկյան Ա.Վ. Լսողության խանգարում ունեցող ն/դ տարիքի երեխաների բանավոր խոսքի զարգացումը խաղային գործընթացում — Եր., 2012,356 էջ