Որպես խոսքային գործունեություն՝ գրելու և կարդալու գործընթացի հոգելեզվաբանական բնութագիրը

Գին՝ 2000դրամ
Էջերի քանակ՝ 10էջ
Ընդհանուր հոգեբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 15273

Բովանդակություն

Ներածություն
Որպես խոսքային գործունեություն՝ գրելու և կարդալու գործընթացի հոգելեզվաբանական բնութագիրը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Առաքելյան Ռ. «Հոգելեզվաբանություն». Ե. 2007.
2. ¬Պետրոսյան Գ., «Երկլեզվության հոգելեզվաբանական և հանրալեզվաբանական հայեցակարգեր». Ե. 1998.
3. Ջահուկյան Գ. «Հոգեկան երևույթների լեզվաբանական կաղապարումը» . Ե. 1992.
4. Визель Т.Г., Нарушение чтения и письма у детей дошкольного и младшего школьного возраста, Москва,2005
5. Советская невропатология, психатрия и психогигиена, М., 1934-Т.Ш.- вып. 2-3
6. Корнев А.Н., Профилактика нарушений письменной речи СПб., 1995
Պատվիրել/