Ինտերնետ գլոբալ ցանցը որպես տեղեկատվական գլոբալ ցանց: Online ռեժիմում աշխատող գլոբալ մեդիա միջոց, մարքեթինգային կապուղի և գլոբալ էլեկտրոնային թվային տարածություն

Գին՝ 2000դրամ
Էջերի քանակ՝ 10էջ
Ինֆորմատիկայի հիմունքներ
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 15934

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1.Беленов О. Н., Стадниченко Л. И. “Поведение потребителей” Воронеж: 2001г.
2.Белобродский А. А. “Организация интернет — торговли”. М.: 2002 г.
Պատվիրել/