Հատված
Արտադասարանական գործունեությունը դարձել է պետական կրթական չափորոշչի կարևորություններից մեկը, որի խնդիրն է դպրոցականների համար զարգացող միջավայր կազմակերպել։ Այժմ կրթությունը դիտվում է որպես կրթության նպատակ, որպես արժեքային միտված գործընթաց, որն ընդգրկում է բոլոր տեսակի գործունեությունները՝ կրթական և արտադպրոցական
Գրականության ցանկ
- Աղայան Ղ., Խորհրդածություններ դաստիարակության վրա, Երկերի ժողովածու, հ. 4, Երևան, Հայպետհրատ, 1950, 684 էջ:
- Մանուկյան Մ., Արտադասարանական դաստիարակչական աշխատանքի առանձնահատկությունները, Երևան, Լույս, 1980, 147 էջ:
- Մանուկյան Ս. Պ. , Ընդհանուր մանկավարժագիտություն, Ե., «Զանգակ-97», 2005, 557 էջ:
- Շչուկինա Գ. Ի., Մանկավարժություն, Երևան, Լույս, 1969, 758 էջ:
- Սուխոմլինսկի Վ. Ա., Դաստիարակության մասին, Երևան, Լույս, 1976, 253 էջ:
- Տեր-Գրիգորյան Ա., Արտադասարանային ընթերցանությունը տարրական դասարաններում, մեթոդական ցուցումներ, Երևան, Ա.հ., 1973, 56 էջ:
- Տեր-Գրիգորյան Ա., Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, Լույս, 1980, 564 էջ:
- Болтаева М. Л. Деловая игра в обучении // Молодой ученый, Казан, 2012, №2, С. 252-254.
- ….