Կազմակերպության մրցակցային դիրքի գնահատումը (Պռոշյանի կոնյակի գործարան ՍՊԸ

Գին՝ 16500դրամ
Էջերի քանակ՝ 33էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 16383

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1. ՊՌՈՇՅԱՆԻ ԿՈՆՅԱԿԻ ԳՈՐԾԱՐԱՆ ՍՊԸ-Ի ԱՐՏԱԴՐԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԿԱՐԱԳԻՐԸ

1.1 Պռոշյանի կոնյակի գործարան ՍՊԸ-ի արտադրատնտեսական գործունեության նկարագիրը

1.2 Պռոշյանի կոնյակի գործարան ՍՊԸ-ի ֆինանսական գործունեության նկարագիրը

ԳԼՈՒԽ 2. ՄՐՑԱԿՑԱՅԻՆ ԴԻՐՔԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ ՊՌՈՇՅԱՆԻ ԿՈՆՅԱԿԻ ԳՈՐԾԱՐԱՆՈՒՄ

2.1 Պռոշյանի կոնյակի գործարանի մրցակցային դիրքը ՀՀ ալկոհոլային շուկայում

2.2 Պռոշյանի կոնյակի գործարանի ռազմավարական մրցակցության վերլուծություն

ԳԼՈՒԽ 3. «ՊՌՈՇՅԱՆԻ ԿՈՆՅԱԿԻ ԳՈՐԾԱՐԱՆ» ՍՊԸ-Ի ՄՐՑԱԿՑԱՅԻՆ ԴԻՐՔԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ

3.1 «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ի մրցակցային դիրքի գնահատման մեթոդները

3.2 «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ի մրցակցային դիրքի կատարելագործման ուղիները

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՕԳՏԱԳՈՐԾԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Շուկայական տնտեսության պայմաններում ցանկացած գործունեության գոյատևումը, նրա կայունությունը ապրանքային շուկայում որոշվում է մրցունակությամբ, այսինքն` այնպիսի ապրանքների արտադրության և իրացման կարողությամբ, որոնք ե՛ւ գնային, ե՛ւ ոչ գնային առումով ավելի ուշագրավ են սպառողների համար, քան մրցակիցների նմանատիպ ապրանքները: Այն բնութագրում է կազմակերպության դինամիկությունը և շուկայական պայմաններին հարմարվելու կարողությունը:

Գրականության ցանկ

  1. «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ի 2022թ.-ի ֆինանսական հաշվետվություններ և աուդիտի եզրակացություն
  2. Ա. Հ. Արշակյան, «Տնտեսական մրցակցության համակարգը շուկայական էկոնոմիկայում», Երևան 1997,
  3. Ձեռներեցի սեղանի գիրքը, Երևան, Տնտեսագետ, 1997թ.
  4. Մենեջմենթի ուսումնական ձեռնարկ Յու. Սուվարյանի խմբագրությամբ, Երևան 2009թ.
  5. Կոմերցիայի հիմունքներ ուսումնական ձեռնարկ Ս. Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, Երևան 2003թ.
  6. Տնտեսագիտության տեսություն, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009.
  7. Азоев, Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г. Л. Азоев — Москва:ЦЭИМ, 2013.-208 с.
  8. Аакер, Д. Стратегическое рыночное управление. — 6-е изд. / Д. Аакер. – Санкт-Петербург: Питер, 2011. — 496 с., c 35
  9. Воронов, А. Устойчивое развитие предприятия как стратегическая цель маркетинга / А. Воронов, С. Рубанов // Маркетинг. — 2010. — № 3. — С. 31- 37.
  10. Портер, М. Конкуренция: учебное пособие/ М. Портер. – Москва: Вильямс, 2012. – 495 с., c 47
  11. ….
Պատվիրել/