«ՄԵԿ ԳՈՏԻ ՄԵԿ ՃԱՆԱՊԱՐՀ» ՆԱԽԱԳԻԾԸ ՈՐՊԵՍ ՉԺՀ ԱՐՏԱՔԻՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆ

Գին՝ 29000դրամ
Էջերի քանակ՝ 58էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 16389

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1. ՉԺՀ ԱՐՏԱՔԻՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱՐԴԻ ՓՈՒԼՈՒՄ

1.1 «Մեկ գոտի, մեկ ճանապարհ» նախագծի էությունը

1.2 ՉԺՀ-ի արտաքին և տնտեսական քաղաքականության առանձնահատկություններն արդի փուլում

ԳԼՈՒԽ 2. ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆԸ «ՄԵԿ ԳՈՏԻ, ՄԵԿ ՃԱՆԱՊԱՐՀ» ՆԱԽԱԳԾԻ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ

2.1 Հնդկաչին թերակղզում ՉԺՀ-ի արտաքին և տնտեսական քաղաքականության առանձնահատկությունները

2.2 ՉԺՀ-ի արտաքին և տնտեսական քաղաքականության առանձնահատկությունները Կենտրոնական և Արևմտյան Ասիայի տարածաշրջանում

2.3 «Մետաքսե ջրային ուղին» 21-րդ դարում. Գործընկերային հարաբերությունների ձևավորումը և զարգացումը Աֆրիկայի երկրների հետ

ԳԼՈՒԽ 3. «ՄԵԿ ԳՈՏԻ, ՄԵԿ ՃԱՆԱՊԱՐՀ» ՆԱԽԱԳԾԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԵՌԱՆԿԱՐՆԵՐԸ

3.1 «Մեկ գոտի, մեկ ճանապարհ» նախագծի խնդիրները և զարգացման հեռանկարները

3.2 «Մեկ գոտի, մեկ ճանապարհ» նախագծի նշանակությունը ՉԺՀ ազգային շահերի և արտաքին քաղաքականության տեսանկյունից

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐԻ ԵՎ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Խորհրդային Միության կազմաքանդումից, սոցիալական ճամբարի փլուզումից և փաստացի երկբևեռ աշխարհակարգի գոյության դադարեցումից հետո, կարճ ժամանակով Միացյալ Նահանգները փորձեց զբաղեցնել առաջացած քաղաքական վաակումը՝ ձգտելով իր հեգեմոնիան հաստատել ամբողջ աշխարհում: Սակայն հակառակ Արևմուտքի սպասումների, երկբևեռ աշխարհակարգի փլուզմանը չհաջորդեց միաբևեռ աշխարհակարգը: Փոխարենն արդեն 1990-ականների վերջից և հատկապես 2000-ականների սկզբից բավականին ակտիվորեն սկսեցին զարգանալ նաև այլ գերտերություններ (Ռուսաստան, Չինաստան, Հնդկաստան, Բրազիլիա, Թուրքիա, Իրան, Ինդոնեզիա, Սաուդյան Արաբիա և այլն), որոնք ևս միջազգային հարաբերություններում ազդեցիկ պետության հայտ ներկայացրեցին՝ այդ կերպ փաստացի նպաստելով բազմաբևեռ աշխարհակարգի ձևավորմանը: Այս գործընթացների անմասն չմնաց հատկապես Չինաստանը, որն օգտվելով ԽՍՀՄ-ի փլուզումից հետո հետխորհրդային և ընդհանրապես եվրասիական տարածաշրջանում տեղի ունեցած բեկումնային փոփոխություններից, փորձեց իր տնտեսական նախագծերի միջոցով առաջ մղել նաև երկրի շահերն ու արտաքին քաղաքականության նպատակները:

Գրականության ցանկ

  1. Լին Սին, Մարտիրոսյան Հ., «Չինաստանի էներգետիկ անվտանգությունը և դրա նշանակությունը Կենտրոնական Եվրասիայում» // ՀՀ ԳԱԱ «Կանթեղ» գիտական հոդվածների ժողովածու, Երևան, 2008, №4:
  2. Սահակյան Մ., «Ժամանակակից Չինաստանի արտաքին քաղաքականության հիմնահարցեր», Երևան, 2022:
  3. Սահակյան Մ., «Չինաստանի «Մեկ գոտի, մեկ ճանապարհ» նախաձեռնությունը և Հայաստանը», Երևան, 2018:
  4. Акишев У., «Энергетический потенциал и энергетическая инфраструктура республик Центральной Азии» // Постсоветские исследования, Т. 2. № 1, Бишкек, 2019.
  5. Борисова Ю., «Политика Китая на постсоветском пространстве. Инициатива «Один пояс — один путь»» // Проблемы постсоветского пространства / Post-Soviet Issues, 2017, №4(3).
  6. Дейч Т., «Китай в борьбе за ресурсы в Африке и Арабском мире» // Вестник РУДН. Серия: Международные отношения, 2018, Т. 18, № 3.
  7. Ефимова Л., «Индонезийская «Морская ось мира» и китайский «Морской шёлковый путь 21 века»» // Вестник МГИМО-Университета. Мировая политика, 2015, №6 (45).
  8. Комиссина И., «Морской Шёлковый путь XXI в. – глобальный геополитический проект Китая» // Проблемы национальной стратегии № 1 (40) 2017.
  9. Лукин А., «Концепции «китаизации марксизма», «новой формы человеческой цивилизации» и «государстваFцивилизации» в современном китайском идеологическом дискурсе» – https://publications.hse.ru/pubs/share/direct/825569227.pdf (բացված՝ 04. 03. 2024)
  10. ….
Պատվիրել/