Քրաուդֆանդինգը և ֆանդրայզինգ

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 16443

Բովանդակություն

Ներածություն

Քրաուդֆաուդինգը և ֆանդրայզինգը՝ որպես մարքեթինգի ժամանակակից և աշխատող գործիքներ

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Куликова Ю. П., «Фандрайзнг в сфере культуры», Вестник Томского государ­ственного унижерситета. Культырология и искусствоведение, 2012. N 4.
  2. Албегова И. Ф., Шаматонова Г.Л., Попова А.В., Инновационные технологии в социальной работе Ярославль,
  3. Рутковская М., PR-технологии в привлечении инвестиций. Спонсоринг и фанд­райзинг, https://pr-club.com/pr_lib/pr_raboty/earlier/techn_shtm.
  4. Кушнир А. В., Колонизация Антильских островов и англо-французское сопер­ничество в Вест-Индии (XVII — первая половина XVIII в.), дис. канд. ист. наук. Москва 2003.
  5. ….
Պատվիրել/