Կայքերի նախագծում, կարևորությունը հաճախորդների ներգրավման գործում և հաճախորդակենտրոն կայքերի նախագծման սկզբունքները/ web design/

Գին՝ 5400դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Ինֆորմատիկայի հիմունքներ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 16513

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1․ Կայքերի նախագծում, կարևորությունը հաճախորդների ներգրավման գործում և հաճախորդակենտրոն կայքերի նախագծման սկզբունքները (web design)

Գլուխ 2․ Հայաստանում գործող երեք համալսարանների պաշտոնական կայքերի համեմատական վերլուծություն (Հետազոտական աշխատանք)

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. PR в сети // Энциклопедия Интернет — рекламы /под.ред. Бокарева Т. — режим доступа : www.promo
  2. Дмитриева Т.А. Система корпоративных коммуникаций/ Корпоративная культура: от теории к практике: сборник научных трудов/ Ульян. гос. техн.ун-т. – Ульяновск: УлГТУ, 2007. – 43 стр.
  3. Козлов В.Д., Козлова А.А. Корпоративная культура: «костюм» успешного бизнеса // Управление персоналом. – 2000. – №11
  4. Максимов А. Творите сайты, плоды приносящие/ А. Максимов.//Советник. – 2007. — №7.
  5. …..
Պատվիրել/