Մարքեթինգի ծագումը և զարգացման նախադրյալները

Գին՝ 4600դրամ
Էջերի քանակ՝ 23էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 16605

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԾԱԳՈՒՄԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐԸ

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Մարքեթինգային տեղեկատվություն և մարքեթինգային հետազոտություն: (Դասախոսություն) / Շ.Ս. Սահակյան, ԵՊՏՀ, Եր. 2006
  2. Պողոսյան Ա., Էլեկտրոնային կոմերցիա: Հեղինակային հրատարակություն, Եր., 2005
  3. Փափազյան Խ. Ս., Մարքեթինգի դերը ժամանակակից շուկայական տնտեսության պայմաններում, Եր. 2015
  4. ….
Պատվիրել/