Հաճախորդների արդյունավետ սպասարկում

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 16607

Բովանդակություն

Ներածություն

Հաճախորդների արդյունավետ սպասարկում

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Սարգսյան Ա.Զ.-Կառավարչական վելուծություն.2011թ.127էջ
  2. Армстронг М. Практика управления человеческими ресурсами. – СПб.: Питер, 2012.
  3. Браймер, Р. А. Основы управления в индустрии гостеприимства Текст] / Пер. с англ.–М. : Аспект-Пресс, 2012. –254 с.
  4. Котунов,Р. В.Обслуживание клиентов как конкурентное преиму-щество [Текст] / Р. В.Котунов. –М. : Знание, 2014. –218 с.
  5. ….
Պատվիրել/