Որոշումներ կապված ներքին մարքեթինգի հայեցակարգի ներդրման հետ

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 16608

Բովանդակություն

Ներածություն

Որոշումներ կապված ներքին մարքեթինգի հայեցակարգի ներդրման հետ

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Մենեջմենթ տ.գ.դ., ՀՀ ԳԱԱ ակադեմիկոս, պրոֆ. Յու. Սուվարյանի ընդհանուր խմբագրությամբ. Եր., Տնտեսագետ, 2016 թ.,:
  2. Հախվերդյան Ս. Ե. և ուրիշներ. Կառավարման հիմունքներ-Եր., 2014թ.,:
  3. Մխիթարյան Խ. Ա. Մենեջմենթ-Եր., 2013 թ.,:
  4. Հովհաննիսյան Ա. Ա. Մենեջմենթի հիմունքներ, Երևան, 2015թ.:
  5. Սուքիասյան Ա. «Արվեստի մենեջմենթե, Եր., 2008.:
Պատվիրել/