Պլանավորումը որպես կառավարման ֆունկցիա, նրա խնդիրները

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 16702

Բովանդակություն

  1. Ներածություն
  2. Պլանավորման հասկացության մեթոդաբանական հիմքերը և տնտեսագիտության էությունը
  3. Պլանավորումը որպես կառավարման ֆունկցիա և պլանավորման խնդիրները
  4. Եզրակացություն
  5. Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. АкоффР. Планирование будущего корпораций: Пер. с англ. М.: Прогресс, 1985:
  2. АлексееваМ.М. Планирование деятельности фирмы. М.: Финансы и статистика, 1997:
  3. Битва за рынок: первые результаты / Трофимова О.// Почта России.-2006.-№07:
  4. Бруно М. «Глубокие кризисы и реформа»//Вопросы экономики 2001 №2:
  5. Глазьев С.Ю. «Теория долгосрочного экономического развития», М:ВлаДар, 1999:
  6. Бенвенисте Г. «Овладение политикой планирования» Пер с англ./ Под ред. М. Калантаровой, М: 1997:
  7. Котлер Филипп. Маркетинг в третьем тысячелетии. – СПб., 2001.
Պատվիրել/