Ապրանք-միքսի կառավարման մոտեցումները, ապրանքների մակնիշավորման և փաթեթավորման գործընթացը

Գին՝ 2200դրամ
Էջերի քանակ՝ 11էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 17382

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Дихтль Е. Хершген X. Практический маркетинг: Учебное пособие / Пер. с нем. – М.: Высшая школа, 1995.
2. Котлер Ф. Армстронг Г. Сондерс Д. Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2003.
Պատվիրել/