Նոր ապրանքների գնման վերաբերյալ որոշման ընդունման գործընթացը

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 17548

Բովանդակություն

  1. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
  2. ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱԿՆԱՐԿ
  3. ՆՈՐ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԳՆՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՈՐՈՇՄԱՆ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ
  4. ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ
  5. ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Ս. Ղանթարջյան, Մարքեթինգի կառավարում, 2011թ.
  2. Մարքեթինգի հիմունքներ, Ա. Զաքարյան, Շ. Սահակյան և այլք, Երևան, Տնտեսագետ 2013 թ
  3. Ландсбаум. Маркетинг- М.: ТК Велби, из-во “Проспект”. 2006-448с.
  4. Годин. Маркетинг. Учебник.-5-е изд; перераб и доп.-М.: Издательско—торговая корпорация “Дашков и К”,2007-756c.
  5. ….
Պատվիրել/