Սպառողների վարքագծի վրա ազդող գործոնները. մշակութային, սոցիալական անձնական ու հոգեբանական

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 17568

Բովանդակություն

Ներածություն

Սպառողների վարքագծի վրա ազդող գործոնները (մշակութային, սոցիալական, անձնական և հոգեբանական)

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Шагин, С. В. Маркетинг: теории, концепции, модели. Санкт-Петербург: Питер. 2011
  2. Петрикова, Л. Л. Психология потребительского поведения. Москва: Юрайт. 2008
  3. Тихомиров, Ю. В. Психология потребления. Москва: Наука. 2011
  4. Ерофеев, В. И. Психология рекламы и потребительского поведения. Москва: Речь. 2005
Պատվիրել/