Հատված
Մեր օրերում մրցունակությունը և դրա աճը դարձել են օրախնդիր: Հարցը նույն սրությամբ է դրված թե՛ զարգացած աշխարհում և թե՛ զարգացող այնպիսի երկրներում, ինչպես Հայաստանը: Ընդհանուր առմամբ, մրցունակություն ասելով հասկանում ենք բիզնես միջավայրում կազմակերպության կողմից մրցակցային առավելություններ գտնելու, ստեղծելու, զարգացնելու և պահպանելու ունակությունների համախումբը: Այս իմաստով, երբ ակնհայտ է դառնում, որ մրցունակությունը մի կողմից կազմակերպության` արտաքին միջավայրում գործելու հմտությունն է, ուսումնասիրության համար կարևոր են դառնում այդ հմտությունը պայմանավորող ներքին և արտաքին գործոնները, որոնց կառավարումը կամ դրանց վրա ներազդումը կարող է առանձին կազմակերպությանհամար հանգեցնել սեփական մրցունակության շեշտակի բարելավման:
Գրականության ցանկ
- «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ի 2022թ.-ի ֆինանսական հաշվետվություններ և աուդիտի եզրակացություն
- Ա. Հ. Արշակյան, «Տնտեսական մրցակցության համակարգը շուկայական էկոնոմիկայում», Երևան 1997,
- Ձեռներեցի սեղանի գիրքը, Երևան, Տնտեսագետ, 1997թ.
- Մենեջմենթի ուսումնական ձեռնարկ Յու. Սուվարյանի խմբագրությամբ, Երևան 2009թ.
- Կոմերցիայի հիմունքներ ուսումնական ձեռնարկ Ս. Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, Երևան 2003թ.
- Տնտեսագիտության տեսություն, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009.
- Азоев, Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г. Л. Азоев — Москва:ЦЭИМ, 2013.-208 с.
- Аакер, Д. Стратегическое рыночное управление. — 6-е изд. / Д. Аакер. – Санкт-Петербург: Питер, 2011. — 496 с., c 35
- Воронов, А. Устойчивое развитие предприятия как стратегическая цель маркетинга / А. Воронов, С. Рубанов // Маркетинг. — 2010. — № 3. — С. 31- 37.
- ….