Կազմակերպության մրցակցային դիրքի գնահատումը (Պռոշյանի կոնյակի գործարան) ՍՊԸ-ի օրինակով

Գին՝ 16500դրամ
Էջերի քանակ՝ 33էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17724

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1. ՊՌՈՇՅԱՆԻ ԿՈՆՅԱԿԻ ԳՈՐԾԱՐԱՆ ՍՊԸ-Ի ԱՐՏԱԴՐԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ և ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԿԱՐԱԳԻՐԸ

1.1 Պռոշյանի կոնյակի գործարան ՍՊԸ-ի արտադրատնտեսական գործունեության նկարագիրը

1.2  Պռոշյանի կոնյակի գործարան ՍՊԸ-ի ֆինանսական գործունեության նկարագիրը

ԳԼՈՒԽ 2. ՄՐՑԱԿՑԱՅԻՆ ԴԻՐՔԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ ՊՌՈՇՅԱՆԻ ԿՈՆՅԱԿԻ ԳՈՐԾԱՐԱՆՈՒՄ

2.1 Պռոշյանի կոնյակի գործարանի մրցակցային դիրքը ՀՀ ալկոհոլային շուկայում

2.2 Պռոշյանի կոնյակի գործարանի ռազմավարական մրցակցության վերլուծություն

ԳԼՈՒԽ 3. «ՊՌՈՇՅԱՆԻ ԿՈՆՅԱԿԻ ԳՈՐԾԱՐԱՆ» ՍՊԸ-Ի ՄՐՑԱԿՑԱՅԻՆ ԴԻՐՔԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ

3.1 «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ի մրցակցային դիրքի գնահատման մեթոդները

3.2 «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ի մրցակցային դիրքի կատարելագործման ուղիները

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ և ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՕԳՏԱԳՈՐԾԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Մեր օրերում մրցունակությունը և դրա աճը դարձել են օրախնդիր: Հարցը նույն սրությամբ է դրված թե՛ զարգացած աշխարհում և թե՛ զարգացող այնպիսի երկրներում, ինչպես Հայաստանը: Ընդհանուր առմամբ, մրցունակություն ասելով հասկանում ենք բիզնես միջավայրում կազմակերպության կողմից մրցակցային առավելություններ գտնելու, ստեղծելու, զարգացնելու և պահպանելու ունակությունների համախումբը: Այս իմաստով, երբ ակնհայտ է դառնում, որ մրցունակությունը մի կողմից կազմակերպության` արտաքին միջավայրում գործելու հմտությունն է, ուսումնասիրության համար կարևոր են դառնում այդ հմտությունը պայմանավորող ներքին և արտաքին գործոնները, որոնց կառավարումը կամ դրանց վրա ներազդումը կարող է առանձին կազմակերպությանհամար հանգեցնել սեփական մրցունակության շեշտակի բարելավման:

Գրականության ցանկ

  1. «Պռոշյանի կոնյակի գործարան» ՍՊԸ-ի 2022թ.-ի ֆինանսական հաշվետվություններ և աուդիտի եզրակացություն
  2. Ա. Հ. Արշակյան, «Տնտեսական մրցակցության համակարգը շուկայական էկոնոմիկայում», Երևան 1997,
  3. Ձեռներեցի սեղանի գիրքը, Երևան, Տնտեսագետ, 1997թ.
  4. Մենեջմենթի ուսումնական ձեռնարկ Յու. Սուվարյանի խմբագրությամբ, Երևան 2009թ.
  5. Կոմերցիայի հիմունքներ ուսումնական ձեռնարկ Ս. Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, Երևան 2003թ.
  6. Տնտեսագիտության տեսություն, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009.
  7. Азоев, Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г. Л. Азоев — Москва:ЦЭИМ, 2013.-208 с.
  8. Аакер, Д. Стратегическое рыночное управление. — 6-е изд. / Д. Аакер. – Санкт-Петербург: Питер, 2011. — 496 с., c 35
  9. Воронов, А. Устойчивое развитие предприятия как стратегическая цель маркетинга / А. Воронов, С. Рубанов // Маркетинг. — 2010. — № 3. — С. 31- 37.
  10. ….
Պատվիրել/