Հատված
Հասարակության առաջընթացն առաջին հերթին պայմանավորված է նրանում գործող կրթական համակարգի առանձնահատկություններով, հետևաբար յուրաքանչյուր փոփոխություն կրթության ոլորտում առաջ է բերում համապատասխան վերափոխում հասարակությունում, և հակառակը: Հանրակրթության սահմանների ընդլայնումը ենթադրում է արդի հասարակության, աճող սերունդներին ներկայացվող պահանջներին հստակ համապատասխանեցում: Ներկայումս կրթության ու դաստիարակության համակարգը վերաիմաստավորել է իր գերակայությունները՝ շեշտադրելով ուսանողակենտրոն մոտեցման, սովորողի անձնային ներուժի զարգացման և մասնագիտական դժվարություններն ինքնուրույն հաղթահարելու հմտությունների ձևավորման հիմնախնդիրները։
Գրականության ցանկ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
- Մկրտչյան Ա., Մտավոր խանգարումներ ունեցող սովորողների բնագիտության դասավանդման գործընթացի կազմակերպման մանկավարժական մոտեցումները, «Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու», Երևան, 2009:
- Ստեփանյան Ա., Ֆիզիկական կուլտուրայի ուսուցչի մասնագիտական-մանկավարժական կոմպետենտության բովանդակությունը, «Մանկավարժական միտք», Երևան, 2014, թիվ 3-4, էջ 212:
- Богданова Т. Г., Сурдопсихология: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. Заведений, М., 2002.
- Богданова Т. Г., Сурдопсихология: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. Заведений, М., 2002.
- Божович Л.И., Проблемы формирования личности: избранные психологические труды / Под ред. Д.И. Фельдштейна. Москва; Воронеж: Ин-т практической психологии, 1995.
- Выготский Л. С., Собрание сочинений: В 6-ти т. Том. 5 /Основы дефектологии/, М.: Педогогика, 1983.
- Галперин П. Я., П сихология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий”. М. 1966.
- Дети с отклонениями в развитии /сост. Н. Д. Шматко/ М.: Аквариум, 1997.
- Маслоу А.Г. Мотивация и личность. СПб.: Евразия, 2003.
- Мудрик А.В., Введение в социальную педагогику. – М., 1997.
- ….