Դպրոցական ֆիզիկական դաստիարակության կազմակերպման առանձնահատկությունները համընդհանուր ներառական կրթության պայմաններում

Գին՝ 40 000դրամ
Էջերի քանակ՝ 80էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 17739

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ I        ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԳԱՂԱՓԱՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆԸ

I.1        ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆԸ` ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ Է ԲՈԼՈՐԻ ՀԱՄԱՐ

I.2        ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐ և ԱՌԿԱ ՎԻՃԱԿԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ

I.3        ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ, ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ և ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐԸ

I.3.1     ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՆՊԱՏԱԿԸ

I.3.2     ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

I.3.3     ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ

I.3.4     ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐԸ

I.4        ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ՈՐԱԿՅԱԼ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՄԵԽԱՆԻԶՄՆԵՐԸ

ԳԼՈՒԽ II       ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ, ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ, ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ ԵՎ ՔԱՆԱԿԱԿԱԶՄԸ

II.1      ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

II.2      ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴՐԻՆ ՎԵՐԱԲԵՐՈՂ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒՄ, ՎԵՐԼՈՒԾՈՒՄ և ԸՆԴՀԱՆՐԱՑՈՒՄ

II.3      ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄՆ ՈՒ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ. ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԴԻՏՈՒՄՆԵՐ ՈՒ ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԱՐՑՈՒՄ

ԳԼՈՒԽ III.    ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՅԻ ՈՒՍՈՒՑԻՉԸ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ

III.1. ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ ԱՇԽԱՏՈՂ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՅԻ ՈՒՍՈՒՑՉԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՄՊԵՏԵՆՏՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

III.2 ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՅԻ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ և ԿԱՊԿՈՒ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԾՆՈՂՆԵՐԻ ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԱՐՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆԸ և ԸՆԴՀԱՆՐԱՑՈՒՄԸ

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Հասարակության առաջընթացն առաջին հերթին պայմանավորված է նրանում գործող կրթական համակարգի առանձնահատկություն­ներով, հետևաբար յուրաքանչյուր փոփոխություն կրթության ոլորտում առաջ է բերում համապատասխան վերափոխում հասարակությունում, և հակառակը: Հանրակրթության սահմանների ընդլայնումը ենթադրում է արդի հասարակության, աճող սերունդներին ներկայացվող պահանջներին հստակ համապատասխանեցում: Ներկայումս կրթության ու դաստիարակության համակարգը վերաիմաստավորել է իր գերակայությունները՝ շեշտադրելով ուսանողակենտրոն մոտեցման, սովորողի անձնային ներուժի զարգացման և մասնագիտական դժվարություններն ինքնուրույն հաղթահարելու հմտությունների ձևավորման հիմնախնդիրները։

Գրականության ցանկ

ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

  1. Մկրտչյան Ա., Մտավոր խանգարումներ ունեցող սովորողների բնագիտության դասավանդման գործընթացի կազմակերպման մանկավարժական մոտեցումները, «Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու», Երևան, 2009:
  2. Ստեփանյան Ա., Ֆիզիկական կուլտուրայի ուսուցչի մասնագիտական-մանկավարժական կոմպետենտության բովանդակությունը, «Մանկավարժական միտք», Երևան, 2014, թիվ 3-4, էջ 212:
  3. Богданова Т. Г., Сурдопсихология: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. Заведений, М., 2002.
  4. Богданова Т. Г., Сурдопсихология: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. Заведений, М., 2002.
  5. Божович Л.И., Проблемы формирования личности: избранные психологические труды / Под ред. Д.И. Фельдштейна. Москва; Воронеж: Ин-т практической психологии, 1995.
  6. Выготский Л. С., Собрание сочинений: В 6-ти т. Том. 5 /Основы дефектологии/, М.: Педогогика, 1983.
  7. Галперин П. Я., П сихология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий”. М. 1966.
  8. Дети с отклонениями в развитии /сост. Н. Д. Шматко/ М.: Аквариум, 1997.
  9. Маслоу А.Г. Мотивация и личность. СПб.: Евразия, 2003.
  10. Мудрик А.В., Введение в социальную педагогику. – М., 1997.
  11. ….
Պատվիրել/