Հատված
Ժամանակակից պայմաններում ամեն ինչի թելադրողը սպառողն է, սա սպատողների դարաշրջանն է։ Դա պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ սպառողի ցանկություններից է կախված ընկերույթունների գործունեության շարունակականությունը։ Այս ամենի հիման վրա առաջնային է իրականացնել գնման գոյություն ունեցող մթոդելների վերլուծություն և պլանավորում, համաշխարհային սպառողական շուկաների ուսումնասիրություն, վարքագծի վերլուծություն, որոշումների կայացման վրա ազդող գործոնների վերլուծություն։
Գրականության ցանկ
- Анурин В. и др. Маркетинговые исследования потребительского рынка: уч. пос.- СПб: Питер, 2006, с. 14 – 22.
- Блэкуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. «Поведение потребителей», Питер, 2007․
- Вандербильт, Том., Как найти свою целевую аудиторию и стать для нее магнитом, Москва : Эксмо, 2019.
- Маркетинг в отраслях и сферах деятельности : учебник и практикум для вузов / С. В. Карпова [и др.] ; под общей редакцией С. В. Карповой, С. В. Мхитаряна. – Москва : Издательство Юрайт, 2021. – 404 с.
- Поляков В.В., Доверие как фактор поведения потребителей банковских услуг, Проблемы тории и практики управления, Известия ИГЭА 2012 N5, с. 61.
- Котлер Ф., Амстронг Г., Вонг В., Сондерс Дж. Основы маркетинга / Пер с. с англ. – М.: «Вильямс», – 752 с․
- ….