Հատված
Նոր արտադրանքների ներդրումը կազմակերպությունների աճի և մրցունակության կարևոր շարժիչ ուժն է: Այնուամենայնիվ, արագ տեխնոլոգիական առաջընթացի և սպառողների նախասիրությունների փոփոխության հետ մեկտեղ, նոր ապրանքների կառավարումն ավելի ու ավելի բարդ է դառնում: Այս հետազոտությունը ուսումնասիրում է նոր արտադրանքի կառավարման մարտահրավերներն ու ռազմավարությունները մարքեթինգի մասնագետների տեսանկյունից:
Գրականության ցանկ
- Բաբայան Ա., Բիզնեսի ռազմավարական կառավարում. Երևան: Տիգրան Մեծ հրատարակչություն, Երևան 2015:
- Կարապետյան Մ., Շուկայի հետազոտության և վերլուծության հիմունքներ. Երևան 2019:
- Սահակյան Հ., Թվային մարքեթինգի զարգացումները Հայաստանում. Երևան: Լույս հրատարակչություն 2020:
- Գրիգորյան Ա., Տեխնոլոգիական նորարարությունների ազդեցությունը Հայաստանի տնտեսության վրա. Երևանի Պետական Համալսարան 2021:
- Սարգսյան Վ., Մարքեթինգի արդի գործիքակազմը Հայաստանում. Երևան: Հայկական Բիզնես Հրատարակություն 2018:
- Հարությունյան Կ., Տվյալահենք մարքեթինգի լավագույն գործելակերպները Հայաստանում. Երևանի Բիզնես Դպրոց 2022:
- Մուրադյան Ս., Հայաստանի հեռահաղորդակցական ոլորտի մրցակցային վերլուծություն. Գիտական հոդվածներ 2021:
- ….