Հատված
Բազմաթիվ գիտնականների կարծիքով, մշակութային կառույցները (թատրոնները, թանգարանները, ցուցասրահները և այն) այսօր թևակոխում են նոր իրականություն: Դրա ընդլայնումը հանգեցնում է ոչ միայն լսարանի ճաշակի և գեղագիտական նախասիրությունների փոփոխության, այլ նաև արժեքային համակարգի տոտալ վերափոխման, նրանց գիտակցական հիերարխիայի փոփոխության: Տեղեկատվության հոսքը անընդհատ աճում է՝ նպաստելով կլանման մտածելակերպին փոխարինելուն, սեփական կարծիքը գնալով փոխարինվում է համընդհանուր ընդունվածով: Զուգահեռաբար, հանգստի գործունեության տարածքը զգալիորեն ընդլայնվում է, ներառյալ մշակութային (հեռուստաալիքներ և համակարգչային խաղեր, գիշերային ակումբների և սրճարանների ցանցեր, սառցե դիսկոտեկներ և պարահրապարակներ, կինոնկարներ և կայսրության համերգներ և այլն): Վառ գույների ու հնչյունների խառնաշփոթը հանգեցրեց «կլիպային գիտակցության» երևույթի առաջացմանը, որի բավարարումը բերում է տպավորությունների փոփոխման արագություն, այլ ոչ թե բովանդակության խորության հաշվին:
Գրականության ցանկ
- Գրիգորյան, Ա. Մշակութային մարքեթինգի ռազմավարություններ Հայաստանում. Երևան, 2021, 220 էջ։
- Պետրոսյան, Հ. Մշակութային ժառանգության դերը բրենդինգում. Երևան, 2020, 210 էջ։
- Սարգսյան, Վ. Կինոարտադրության և կինոթատրոնների մարքեթինգային քաղաքականությունը ՀՀ-ում. Երևան, 2019, 230 էջ։
- Խաչատրյան, Ա. Մրցակցային ռազմավարություններ մշակութային ոլորտում. Գիտություն, 2018, էջ 75-110։ (հոդված)
- Հովհաննիսյան, Դ. Կինոթատրոնների վերածնունդը թվային դարաշրջանում. Երևան, 2022, 240 էջ։
- Ասատրյան, Ն. Հայկական մշակութային միջոցառումների մարքեթինգային առանձնահատկությունները. Երևան, 2023, 280 էջ։
- Մանուկյան, Լ. Հասարակության ներգրավվածությունը մշակութային ծրագրերում. Երևան, 2021, 190 էջ։
- Հակոբյան, Կ. Մշակութային ինդուստրիան և սպառողական վարքագիծը. Երևանի համալսարան, 2020, 170 էջ։
- Կարապետյան, Ս. Կինոթատրոնների զարգացման հեռանկարները Հայաստանում. Երևան, 2017, 220 էջ։
- ….