Հատված
Հայաստանի զբոսաշրջային բրենդի ուսումնասիրությունը չափազանց կարևոր է երկրի տնտեսական, մշակութային և սոցիալական զարգացման համար։ Զբոսաշրջությունը Հայաստանի տնտեսության առանցքային հատվածներից է, որն ապահովում է տնտեսական աճ, արտաքին արժույթի հոսքեր և աշխատատեղերի ստեղծում։
Բրենդի մշակումը թույլ է տալիս ընդգծել Հայաստանի յուրահատուկ առանձնահատկությունները, ինչպիսիք են պատմական ժառանգությունը, մշակույթը, բնությունը և ավանդույթները, որոնք կարող են գրավել միջազգային զբոսաշրջիկների ուշադրությունը։ Ժամանակակից զբոսաշրջության դինամիկ միջավայրը պահանջում է նորարարական մոտեցում, և արդյունավետ բրենդավորումը հնարավորություն է տալիս բարձրացնել Հայաստանի մրցունակությունը միջազգային շուկայում։
Գրականության ցանկ
- Հայաստանի Հանրապետության Զբոսաշրջության կոմիտե, Զբոսաշրջության զարգացման ռազմավարություն 2023, Երևան, 2023, էջ 45-78։
- Министерство туризма Российской Федерации, «Оценка влияния туризма на экономику страны», Москва, 2023, стр. 50-100.
- World Tourism Organization (UNWTO), Global Tourism Trends Report, Մադրիդ, 2023, էջ 120-145։
- Google Analytics Data, Eden Tour Website Performance Report, 2023։
- Հայաստանի Զբոսաշրջության կոմիտե, Հայաստանի զբոսաշրջային շուկայի վերլուծություն, Երևան, 2023, էջ 45-78։
- UNWTO, Global Tourism Trends Report, Մադրիդ, 2023, էջ 120-145։
- Russian Tourism Agency, State Report on Russian Tourism Development, Moscow, 2022, pp. 110-145.
- Google Analytics Data, Eden Tour Website Performance Report, 2023։
- ….