Էլեկտրոնային վճարային համակարգերի ազդեցությունը հաճախորդների վարքագծի և բավարարվածության մակարդակի վրա (IDram վճարային համակարգի օրինակով)

Գին՝ 37 000դրամ
Էջերի քանակ՝ 74էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 17777

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Էլեկտրոնային վճարային համակարգերի տեսական հիմքերը

1.1. Էլեկտրոնային վճարային համակարգերի էությունը և դրանց տեսակները

1.2. Հաճախորդների վարքագծի և բավարարվածության վրա համակարգերի ազդեցությունը

Գլուխ 2. Էլեկտրոնային վճարային համակարգերի ներդրման և կիրառման միջազգային փորձի ուսումնասիրություն

2.1. Առաջատար երկրների մոտեցումները էլեկտրոնային վճարային համակարգերին

2.2. Միջազգային փորձի կիրառելիությունն ու դասերը ՀՀ-ի համար

Գլուխ 3. Էլեկտրոնային վճարային համակարգերի ազդեցությունը ՀՀ կազմակերպության օրինակով

3.1. Էլեկտրոնային վճարային համակարգ ներդրման և կիրառման ուսումնասիրությունը IDram համակարգի օրինակով

3.2. Հաճախորդների վարքագծի և բավարարվածության մակարդակի վերլուծություն

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հավելվածներ

Հատված

Վերջին տասնամյակներում թվայնացման գործընթացների արագ զարգացումը զգալիորեն փոխել է ֆինանսական համակարգի գործառնությունները, ներառյալ վճարային ծառայությունների մատուցման եղանակները։ Էլեկտրոնային վճարային համակարգերը (ԷՎՀ) դարձել են անբաժանելի բաղադրիչ ինչպես առևտրային, այնպես էլ անհատական ֆինանսական գործարքների համար։ Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են վճարումները, այլև բարձրացնում են ֆինանսական միջավայրի արդյունավետությունն ու թափանցիկությունը։

Գրականության ցանկ

  1. Central Bank of Armenia, Trends in the Development of Electronic Payment Systems in Armenia, 2023, cba.am.
  2. IDram Financial Report 2022, Annual Financial Report of IDram, Yerevan, 2022, pp. 12-24.
  3. World Bank (2023), Global Payment Trends Report, Washington, D.C.
  4. European Central Bank (2023), Digital Payments in the Eurozone, Frankfurt.
  5. Bundesbank (2023), Cash vs. Digital Payments in Germany, Berlin.
  6. Swedish Payment Report 2022, Sweden’s Cashless Society, Stockholm, 2022, pp. 45-67.
  7. China Fintech Annual Report 2022, QR Payments in China, Beijing, 2022, pp. 21-40.
  8. Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Marketing Management, Pearson, 2022, 832 pages.
  9. Igor Ansoff, Corporate Strategy, McGraw-Hill, 1965, 241 pages.
  10. James C. Anderson, James A. Narus, Wouter van Rossum, Value Merchants, Harvard Business Review Press, 2007, 336 pages.
  11. David Bell, Location is (Still) Everything, Harvard Business Review Press, 2014, 240 pages.
  12. ….
Պատվիրել/