Մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման խնդիրները «Երեմյան Փրոջեքթս» ընկերության օրինակով

Գին՝ 25 000դրամ
Էջերի քանակ՝ 50էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17778

Բովանդակություն

Ներածություն

Գրականության ակնարկ

Հետազատության մեթոդաբանություն

Վերլուծություն

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ներկայիս շուկայական պայմաններում, երբ մրցակցությունն ավելի է խորանում, սպառողների վարքագծի փոփոխությունները դառնում են անկանխատեսելի, իսկ տեխնոլոգիաների առաջընթացն արագացնում է շուկայի պահանջները, ընկերությունների համար կենսական է դառնում տվյալների վրա հիմնված ռազմավարությունների մշակումը։ Այս համատեքստում «Երեմյան Փրոջեքթս»-ի օրինակը ներկայացնում է ուսումնասիրության հետաքրքիր և արժեքավոր դաշտ՝ ընդգծելով մարքեթինգային հետազոտությունների դերը ռազմավարական պլանավորման և շուկայական դիրքավորման գործում։

Գրականության ցանկ

  1. Yeremyan Projects պաշտոնական կայք. https://www.yeremyanprojects.com (մուտքի ամսաթիվ՝ 09.03.2025).
  2. delivery առաքման ծառայություն. https://yeremyan.delivery (մուտքի ամսաթիվ՝ 09.03.2025).
  3. TUF Group. “About Us.” TUF Group Official Website, 2024. https://www.tufgroup.am (մուտքի ամսաթիվ՝ 09.03.2025).
  4. MBG Group. “Company Overview.” MBG Group Official Website, 2024. https://www.mbg.am (մուտքի ամսաթիվ՝ 09.03.2025).
  5. Baklachoff Group. “Restaurant Industry Trends in Armenia.” Baklachoff Official Website, 2024. https://www.baklachoff.am (մուտքի ամսաթիվ՝ 09.03.2025).
  6. “Yeremyan Projects Reviews.” TripAdvisor Official Website, 2024. https://www.tripadvisor.com (մուտքի ամսաթիվ՝ 09.03.2025).
  7. Google Reviews. “Yeremyan Projects Customer Feedback.” Google Reviews, 2024. https://www.google.com/maps (մուտքի ամսաթիվ՝ 09.03.2025).
  8. ….
Պատվիրել/