Մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման խնդիրները «Շերեփ» ռեստորանի օրինակով

Գին՝ 25000դրամ
Էջերի քանակ՝ 50էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17779

Բովանդակություն

Ներածություն       

Գրականության ակնարկ 

Հետազատության մեթոդաբանություն

Վերլուծություն

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հավելվածներ

Հատված

Հայաստանի փոքր և մրցակցային շուկայում, որտեղ սպառողների վարքագիծը խիստ զգայուն է տնտեսական, սոցիալական ու մշակութային փոփոխությունների նկատմամբ, «Շերեփ»-ի փորձը կարող է ծառայել որպես լավ օրինակ՝ ցույց տալու, թե ինչպես կարելի է համադրել տեղական շուկայի առանձնահատկությունները միջազգային մարքեթինգային գործելակերպերի հետ։

Գրականության ցանկ

  1. ՀՀ կառավարություն. Հայաստանի Հանրապետության Սննդի Արդյունաբերության Զարգացման Ծրագիր 2022-2027. Երևան, 2022, էջ 5-30.
  2. ՀՀ Էկոնոմիկայի Նախարարություն. Հյուրընկալության և ռեստորանային բիզնեսի կարգավորումներ Հայաստանում. Երևան, 2023, էջ 10-40.
  3. Գիտական Գրքեր և Հոդվածներ
  4. Kotler P. & Keller K.L. Marketing Management. Pearson Education, 2023, էջ 50-200.
  5. Solomon M. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being. Pearson, 2023, էջ 30-100.
  6. Porter M.E. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors. Free Press, 2023, էջ 5-60.
  7. Kapferer J.N. The New Strategic Brand Management: Advanced Insights & Strategic Thinking. Kogan Page, 2023, էջ 20-80.
  8. Grönroos C. Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic. Wiley, 2023, էջ 15-75.
  9. Baker M.J. & Hart S. The Marketing Book. Routledge, 2023, էջ 40-120.
  10. ….
Պատվիրել/