Միջազգային մարքեթինգի կառավարումը և ռազմավարության մշակումը

Գին՝ 27500դրամ
Էջերի քանակ՝ 55էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 17782

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1.Միջազգային մարքեթինգի տեսական հիմքերը

1.1. Միջազգային մարքեթինգի էությունը և առանձնահատկությունները

1.2. Միջազգային շուկայի վերլուծության և մրցակցային դիրքի վերլուծության մեթոդները (PESTEL, SWOT)

Գլուխ 2. Միջազգային մարքեթինգի ռազմավարության մշակումը

2.1. Միջազգային մարքեթինգի ռազմավարական մոդելների կիրառումը․ Ansoff Matrix, BCG Matrix և եազմավարական պլանավորման գործընթաց

2.2. Թիրախային շուկաների և մուտքի ռազմավարությունների ընտրության առանձնահատկությունները (արտահանում, համատեղ ձեռնարկություն, ուղղակի ներդրում)

2.3. Միջազգային գների մոդելավորման գործոնները և այդ գների ձևավորման ռազմավարությունները

Գլուխ 3. Միջազգային մարքեթինգի կառավարումը՝ Գրանդ Քենդի ՍՊԸ-ի օրինակով

3.1. Գրանդ Քենդի ՍՊԸ-ի ներգրավվածությունը միջազգային շուկաներում

3.2. Գրանդ Քենդի ՍՊԸ-ի մարքեթինգային ռազմավարության վերլուծությունը միջազգային շուկայում

3.3. Միջազգային մարքեթինգի կառավարումը, ռազմավարության ադապտացիան նոր թիրախային շուկաներին (ԵՄ, Մերձավոր Արևելք) և մրցունակության բարձրացման ուղիները

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ժամանակակից գլոբալիզացված աշխարհում միջազգային շուկաներ մուտք գործելու և այնտեղ կայուն դիրք զբաղեցնելու համար ընկերությունները պետք է մշակեն արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություններ։ Սպառողական նախասիրությունների փոփոխականությունն, ազգային և տարածաշրջանային տնտեսական առանձնահատկությունները, ինչպես նաև մրցակցային միջավայրի փոփոխությունները պահանջում են ճկուն և խորը վերլուծված մոտեցում։ Միջազգային մարքեթինգի ռազմավարությունների մշակումը կարևոր է հատկապես այն ընկերությունների համար, որոնք ձգտում են ընդլայնել արտահանման ծավալները և ապահովել կայուն զարգացում։

Գրականության ցանկ

  1. Ղուշչյան, Հ. Բ. (խմբ.) Մակրոտնտեսական կարգավորում, Տնտեսագետ, Երևան, 2003, էջ 269։
  2. Հայաստանի ազգային վիճակագրական ծառայություն, Արտահանման և ներմուծման տվյալներ, 2019-2023։
  3. Հայաստանի արդյունաբերողների և գործարարների միություն, Միջազգային առևտրի վերլուծություն, 2022։
  4. Grand Candy ՍՊԸ, պաշտոնական կայք՝ grandcandy.am։
  5. Smith, J. Global Pricing Strategies, Oxford University Press, 2020, pp. 145-178.
  6. Ansoff, I. Strategies for Diversification, Harvard Business Review, 1957, pp. 113-114.
  7. Henderson, B. D. The Product Portfolio, Boston Consulting Group, 1970, pp. 2-5.
  8. Lambin, J. J. Strategic Marketing and Business Policy, McGraw-Hill, 2008, pp. 134-156.
  9. Xuemin Zhao, Reinhold Decker Choice of Foreign Market Entry Mode: Cognitions from Empirical and Theoretical Studies, Bielefeld, Germany, 2009, p. 3.
  10. ….
Պատվիրել/