Գովազդի կիրառման ազդեցությունը կազմակերպության զարգացման վրա «Երևանի Կոնյակի Գործարան» ՓԲԸ-ի օրինակով

Գին՝ 39 000դրամ
Էջերի քանակ՝ 78էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 17789

Բովանդակություն

Ներածություն

ԳԼՈՒԽ 1. ԳՈՎԱԶԴԻ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՇՈՒԿԱՅԱԿԱՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ

1.1. Գովազդի էություն, տեսակները, նպատակները, գործառույթները

1.2 Գովազդի սոցիալ-հոգեբանական ազդեցությունը

1.3. Գովազդի դերը բիզնեսի զարգացման գործում

ԳԼՈՒԽ 2. ԳՈՎԱԶԴԻ ԴԵՐՆ ՈՒ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀՀ ԱԼԿՈՀՈԼԻ ՇՈՒԿԱՅՈՒՄ

2.1. Գովազդային քաղաքականության և կառուցակարգերի առանձնահատկությունները ալկոհոլի շուկայում

2.2. Գովազդի ազդեցությունը սպառողների վարքագծի և շուկայական մրցակցության վրա ՀՀ ալկոհոլի շուկայում

ԳԼՈՒԽ 3. ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄՆ ՈՒ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ «ԵՐԵՎԱՆԻ ԿՈՆՅԱԿԻ ԳՈՐԾԱՐԱՆ» ՓԲԸ-ՈՒՄ

3.1.«Երևանի Կոնյակի գործարան» ՓԲԸ-ի գովազդային գործունեության և գործիքների արդյունավետության վերլուծություն

3.2 «Երևանի Կոնյակի Գործարան» ՓԲ ընկերության գովազդային արշավների կազմակերպումը և դրանց սահմանափակումները

3.3. «Երևանի Կոնյակի Գործարան» ՓԲԸ-ի գովազդային քաղաքականության բարելավման ուղիները

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Գրականության ցանկ

Հատված

Շուկայական տնտեսության պայմաններում պահանջվում է փնտրել, գտնել ուղիներ և մեթոդներ հասարակական վերարտադրության արդյունավետությունը բարձրացնելու համար: Անհրաժեշտ է ստեղծել նպաստավոր պայմաններ նվազագույն ծախսերով առավելագույն արդյունքի հասնելու համար: Հարկ է նշել, որ ընկերությունների նպատակները բազմազան են: Այդ նպատակներին հասնելու համար նրանք օգտագործում են մարքեթինգային համակարգի տարբեր միջոցներ, որոնցից կարևորագույնը հանդիսանում է գովազդը:

Գրականության ցանկ

  1. Ավետիսյան Ա. Հ. (2023). «Ալկոհոլային խմիչքների գովազդի կարգավորման միջազգային փորձը և դրա կիրառելիությունը Հայաստանում», 2023,
  2. Գևորգյան Ա. Ս. «Ալկոհոլային խմիչքների գովազդի օրենսդրական կարգավորումները և դրանց ազդեցությունը շուկայի զարգացման վրա Հայաստանում», 2023,
  3. Խաչատրյան Դ. Պ. . «Ալկոհոլային խմիչքների գովազդի ազդեցությունը երիտասարդների վարքագծի և առողջության վրա Հայաստանում», Եր., 2023,
  4. Հակոբյան Ն. Ռ. Ալկոհոլային խմիչքների գովազդի ազդեցությունը հասարակական առողջության վրա Հայաստանում, Եր., 2022,
  5. Հոպկինս Կ. Իմ կյանքը գովազդում, Երևան, 2017
  6. Սարգսյան Գ. Մ. «Ալկոհոլային խմիչքների գովազդի կարգավորման միջազգային փորձը և դրա կիրառումը Հայաստանում, Եր., 2021,
  7. Акша Р. Создание эффективной рекламы: Практическое руководство по креативной деятельности. – М. : Вершина, 2013. – 272 с.
  8. Березин, И.С. Маркетинговый анализ. Рынок. Фирма. Товар. Продвижение [Текст] / И.С. Березин. — 3-е изд., перераб. и доп. — М.: Вершина, 2007.
  9. Березин, И.С. Маркетинговый анализ. Рынок. Фирма. Товар. Продвижение [Текст] / И.С. Березин. — 3-е изд., перераб. и доп. — М.: Вершина, 2017. — 480 с.
  10. ….
Պատվիրել/