Հատված
Շուկայական տնտեսության պայմաններում պահանջվում է փնտրել, գտնել ուղիներ և մեթոդներ հասարակական վերարտադրության արդյունավետությունը բարձրացնելու համար: Անհրաժեշտ է ստեղծել նպաստավոր պայմաններ նվազագույն ծախսերով առավելագույն արդյունքի հասնելու համար: Հարկ է նշել, որ ընկերությունների նպատակները բազմազան են: Այդ նպատակներին հասնելու համար նրանք օգտագործում են մարքեթինգային համակարգի տարբեր միջոցներ, որոնցից կարևորագույնը հանդիսանում է գովազդը:
Գրականության ցանկ
- Ավետիսյան Ա. Հ. (2023). «Ալկոհոլային խմիչքների գովազդի կարգավորման միջազգային փորձը և դրա կիրառելիությունը Հայաստանում», 2023,
- Գևորգյան Ա. Ս. «Ալկոհոլային խմիչքների գովազդի օրենսդրական կարգավորումները և դրանց ազդեցությունը շուկայի զարգացման վրա Հայաստանում», 2023,
- Խաչատրյան Դ. Պ. . «Ալկոհոլային խմիչքների գովազդի ազդեցությունը երիտասարդների վարքագծի և առողջության վրա Հայաստանում», Եր., 2023,
- Հակոբյան Ն. Ռ. Ալկոհոլային խմիչքների գովազդի ազդեցությունը հասարակական առողջության վրա Հայաստանում, Եր., 2022,
- Հոպկինս Կ. Իմ կյանքը գովազդում, Երևան, 2017
- Սարգսյան Գ. Մ. «Ալկոհոլային խմիչքների գովազդի կարգավորման միջազգային փորձը և դրա կիրառումը Հայաստանում, Եր., 2021,
- Акша Р. Создание эффективной рекламы: Практическое руководство по креативной деятельности. – М. : Вершина, 2013. – 272 с.
- Березин, И.С. Маркетинговый анализ. Рынок. Фирма. Товар. Продвижение [Текст] / И.С. Березин. — 3-е изд., перераб. и доп. — М.: Вершина, 2007.
- Березин, И.С. Маркетинговый анализ. Рынок. Фирма. Товар. Продвижение [Текст] / И.С. Березин. — 3-е изд., перераб. и доп. — М.: Вершина, 2017. — 480 с.
- ….