Հատված
Նախադպրոցական կրթության հիմնական խնդիրներն են` կազմակերպել երեխայի մանկությունը, նպաստել նրա ընդունակությունների բացահայտմանը և բնականոն զարգացմանը, խրախուսել նախաձեռնությունը, ձևավորել շրջապատի հետ շփման եզրեր գտնելու, սեփական կարծիքն արտահայտելու և վարքագիծը կառավարելու տարրական կարողություններ, ապահովել երեխայի պատրաստվածությունը դպրոցական կրթությանը:
Գրականության ցանկ
- «Նախադպրոցական կրթության մասին» ՀՀ օրենք ընդունված 2005 թվականի նոյեմբերի 15-ին հ.15
- Աղաջանյան, Ա. Կրթական հաստատությունների կառավարում և կառավարիչի գործունեություն: Երևան, 2018,
- Դանիելյան, Ա. Նախադպրոցական կրթություն և հոգեբանություն. Երևան: Կրթական կենտրոն, 2016,
- Թադևոսյան, Վ. Նախադպրոցական կրթության մեթոդները. Երևան: Կրթական խորհուրդ, 2015,
- Խաչատրյան, Ս. Մանկավարժություն և կրթություն. Երևան: Հայկական պետական հրատարակչություն, 2014,
- Հարությունյան, Լ. Կրթության կառավարման հիմնախնդիրները ՀՀ—ում: Երևան, 2017,
- Հովհաննիսյան, Ա. Նախադպրոցական կրթության կազմակերպման կառավարման մոտեցումները ՀՀ—ում, Եր., 2019,
- Մարտիրոսյան, Լ. Անհատական մոտեցում նախադպրոցական կրթությունում. Երևան, 2018,
- Պետրովսկի Ա.Վ., “Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն”, Երևան, 1977թ.,
- Ս.Ա.Մարության, Ա.Մ. Դալլաքյան, Նախադպրոցական մանկավարժություն, Եր., 2008,
- ….