Վաճառահանման ծավալի պլանավորումը և վերլուծությունը

Գին՝ 32500դրամ
Էջերի քանակ՝ 65էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 1799

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Վաճառահանման ծավալի պլանավորման և վերլուծության տեսական հիմքերը
1.1 Վաճառահանման էությունը, ձևերը և հիմնական խնդիրները
1.2 Վաճառահանման ծավալի պլանավորման նպատակը և խնդիրները ժամանակակից պայմաններում
1.3 Արտադրանքի արտադրության և իրացման պլանների մշակումը

Գլուխ 2. Վաճառահանման ծավալի պլանավորումը և վերլուծությունը «Շանթ պլյուս» կազմակերպությունում
2.1 «Շանթ պլյուս» կազմակերպության մարքեթինգային գործունեությունը
2.2 «Շանթ պլյուս» կազմակերպության վաճառահանման ծավալի պլանավորում
2.3 «Շանթ պլյուս» կազմակերպության վաճառահանման ծավալի վերլուծություն

Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Շ. Դ. Էվինյան ՙԱրտադրական ծրագրի մշակման հիմունքներ՚ Երևան 2004թ.
2. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 2000
3. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998,
4. Котлер Ф. Управление маркетингом. М., Экономика, 1980,
5. Кунц Г., О’Донелл С. Управление: Системный и ситуационный анализ управленческих функций. т. 1. М., Прогресс, 1981
6. Ковалев В. В. Введение в финансовый менеджмент. — М.: Финансы и статистика, 2000.
7. Котлер Ф. Основы маркетинга. М., Прогресс, 1990,
8. Алексеев М. М. Планирование деятельности фирмы. М., Дело 1997

Պատվիրել/