Գովազդային ծառայությունները որպես սերվիսային գործունեության տեսակ

Գին՝ 6600դրամ
Էջերի քանակ՝ 33էջ
Զբոսաշրջություն, սերվիս, կադաստրային գործ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 1818

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Գովազդային ծառայությունների և սերվիսային գործունեության տեսական հիմքերը
1.1 Գովազդ հասկացության էությունը
1.2 Սերվիս հասկացության հիմքերը և զարգացման միտումները
Գլուխ 2. Գովազդային ծառայության դերը սերվիսային գործունեության մեջ
2.1 Գովազդի դերն ու նշանակությունը ներկա ժամանակում և կապը սերվիսի հետ
2.2 Գովազդային ծառայությունը` որպես սերվիսային գործունեության տեսակ
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Մեր աշխտանքի թեման է «Գովազդային ծառայությունները՝ որպես սերվիսային գործունեության տեսակ»: Թեմայի ընտրությունը հիմնավորվում է այն հանգամանքով, որ ժամանակակից աշխարհում գրեթե ամեն ինչ կապվում է գովազդի հետ: Բոլոր կազմակերպությունները գովազդում են իրենց ապրանքներն ու ծառայությունները, որպեսզի իրենց մասին տեղյակ պահեն սպառողներին և կարողնանան կայուն դիրք գրավել մրցակցային շուկայում: Բացի այդ, տեխնիկապես հագեցած այս դարում մարդիկ ձգտում են ամեն ինչ ստանալ հատուկ ծառայությունների միջոցով: Օրինակ՝ սնունդ պատրաստելու փոխարեն օգտվում են առաքման ծառայություններից, հանգստի մեկնելիս՝ զբոսաշրջային գործակալությունների ծառայություններից: Օրեցօր ավելանում է այն ծառայությունների ցանկը, որոնք հեշտացնում են մարդկանց կյանքը: Մրցակցային դաշտում ավելանում են ծառայություն մատուցող նոր ընկերություններ, որոնք էլ ավելի են կատարելագործում սերվիսի ոլորտը: Իսկ այդ ամենի մասին սպառողին տեղեկատվություն հասցնելու և վերջիններիս իրենց ծառայությունների գոյության մասին հիշեցնելու լավագույն միջոցը գովազդն է: Սերվիսի ոլորտում գովազդը կենտրոնանում է հիմնականում գովազդվող ծառայությունների որակի ու մատուցման ձևի վրա: Գովազդում նշվում են մատուցվող ծառայությունների քանակը, տեսակը, որակը, դրանցում կիրառվող նորարարությունները, գների մատչելիությունը, ընդգծվում է սպառողների հանդեպ հոգատարությունը:

Գրականության ցանկ

1. Հ. Բայադյան, Գովազդ. Պատմություն և աշխարհագրություն, Հետք, http://hetq.am/arm/news/31575/govazd-patmutyun-ev-ashkharhagrutyun.html/
2. Մեդիագրագիտություն, ձեռնարկ, Ինտերնյուս, Երևան 2013
3. «Стандартизация и сертификация в сфере услуг» под ред. Ракова А. М., 2002 г.,
4. Александрова А.Ю. Международный туризм Учебник. — М.: Аспект Пресс, 2002. – 470 с.
5. В. Г. Федцов «Культура сервиса», М., изд-во Приор, 2001 г.
6. В. л. музыкант “Теория и практика современной рекламы”, Москва, 1998 г
7. Власова В.М. “Основы предпринимательской деятельности”, М., “Финансы и статистика”, 1997, 528 с.,
8. Современная реклама: пер. с англ. — Тольятти: “Издательский Дом Довгань”, 1997 г.
9. У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти “Реклама. Принципы и практика”, С.-Пб., 1999 г.
10. http://focusmediagroup.net/press_advertising.html

Պատվիրել/