Տագնապային վիճակների առաջացման հիմնախնդիրը հոգեբանության մեջ

Գին՝ 13500դրամ
Էջերի քանակ՝ 27էջ
Աշխատանքի տեսակ՝
Աշխատանքի ID` 2409

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Տագնապային վիճակների առաջացման հիմնախնդիրը հոգեբանության մեջ
1.1 Տագնապային վիճակների առաջացման պատճառներն ու տեսակները
1.2 Տագնապ և տագնապային վիճակներ հասկացությունների բնութագիրը
1.3 Կրտսեր դպրոցականի տագնապային վիճակների առաջացմանը նպաստող գործոնները և առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. Կրտսեր դպրոցականների հետ իրականացվող հոգեբանական աշխատանքների առանձնահատկությունները
2.1 Կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխաների հուզական ոլորտի զարգացման առանձնահատկությունները
2.2 Կրտսեր դպրոցականների տագնապային վիճակների առաջացման ժամանակ հանդիպող խնդիրների հաղթահարմանն ուղղված հոգեբանական աշխատանքներ
Գրականության ցանկ

Հատված

Կրտսեր դպրոցական տարիքը մարդու զարգացման հետաքրքիր շրջան է, երբ բազմաթիվ հոգեբաններ այն բնորոշում են որպես «մանկության գագաթ»: Այդ տարիքում երեխան պահպանում է մանկանը բնորոշ բազմաթիվ գծեր, բայց նպատակադրված փոխվում են արժեքներն ու հետաքրքրությունները: Փոխվում է երեխայի տրամաբանական մտածողությունը: Կրտսեր դպրոցական տարիքում ի հայտ եկող ճգնաժամը, տագնապային վիճակը ձևավորում են սոցիալական ես-ի գիտակցում: Կրտսեր դպրոցական տարիքում օրգանիզմում կատարվող կազմաբնախոսական էական փոփոխությունները երկար ժամանակի ընթացքում հիմք են հանդիսացել այնպիսի տեսությունների առաջ քաշման համար, ըստ որոնց՝ կրտսեր դպրոցականների առանձնահատկություններն ու զարգացման ճգնաժամային փուլի, տագնապային վիճակները երևույթները կենսաբանական պայմանավորվածություն ունեն։ Կրտեր դպրոցականների կյանքում ճգնաժամի և որոշ յուրահատկությունների խմբի առկայությունը առաջին անխուսափելի և համապարփակ (ունիվերսալ) երևույթներ են, քանի որ դրանք կենսաբանորեն են պայմանավորված։

Գրականության ցանկ

1. Обухова Л. Ф., Детская (возрастная) психология. Учебник, М., Российское педагогическое агентство. 1996, с.24
2. Изард К. Э. “Психология эмоций”. СПб, Питер, 2006, с. 464
3. Психология развития. /Под ред. А. К. Болотовой и О. Н. Молчановой. М: 2005, с. 284
4. Абрамова Г. С., Возрастная психология: Учеб. пособие для студ. Вузов, М., 1999, с. 431
5. Алейникова Т.В. Возрастная психофизиология, Ростов-на-Дону, 2002, с. 62

Պատվիրել/