Համացանցային գովազդի էթիկա

Գին՝ 2200դրամ
Էջերի քանակ՝ 11էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2521

Բովանդակություն

Ներածություն
Համացանցային գովազդի էթիկա
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ներկայումս տարբեր գիտական համայնքներում, օգտվողների էլեկտրոնային համաժողովներում հայտնվում են ցանցում էթիկական վարքագծի նոր նորմեր՝ նեթիկետ (netiquette, անգլերեն net՝ «ցանց» և ֆրանսերեն etiquette՝ «էթիկետ» բառերից):
Համացանցային շփման բոլոր ձևաչափերը, համակարգչային միջնորդավորվածության կապակցությամբ, ունեն որոշ առանձնահատկություններ:

Գրականության ցանկ

1. Ա. Պետրոսյան, Գործարար հաղորդակցություն, Երևան 2003 թ:
2. Ս. Բուլանիկյան, Առևտրային բանակցություններ, Երևան 2003թ:
3. Уткин Э.А. Этика бизнеса. М.: 2001.
4. Павлов И.П.Сервисная деятельность. М.: 2002.

Պատվիրել/