Հատված
Մարքեթինգային միջավայրը բաղկացած է ներքին և արտաքին միջավայրերից։ Դիտարկելով կազմակերպությունը որպես շուկայական տնտեսության անբաժանելի տարր, հանգում ենք նրա ներքին և արտաքին դրսևորումներին` այսինքն կազմակերպության ներքին միջավայրի և արտաքին միջավայրի խնդիրներին, որոնք էլ ըստ էության կազմում են նրա հիմնական հակասության կողմերը: Կազմակերպության զարգացումը մշտապես ուղեկցվում է նրա ներքին և արտաքին միջավայրերի փոխադարձ պայքարով: Այսպես, եթե արտաքին միջավայրի ազդեցությունը թուլանում է, այսինքն արտաքին ճնշումները (հարկային, մաքսային և այլն), ապա Ֆիրմայի զարգացման համար ստեղծվում են նպաստավոր պայմաններ, և ընդհակառակը դրանց ուժեղացումը հանգեցնում է ֆիրմայի զարգացման վրա հակառակ արդյունքի: Նույնանման ձևով ձեռնարկության տեխնոլոգիայի, կադրերի որակավորվածության և կառուցվածքի բարելավումը հանգեցնում են նրա զարգացման աճին:
Գրականության ցանկ
1. Альтшулер, И. Г. Стратегическое управлениена основе маркетингового анализа: инструменты, проблемы, ситуации/И. Г. Альтшулер. –М.; СПб.: Вершина, 2006.
2. Минцберг Г. Альстренд Б., Лэмпел Дж. Шполы стратегии. СПб: Издательство “Питер”, 2000
3. Ансофф И. Стратегическое управление, М., Экономика, 1989
4. Томпсон А., Стрикнленд А., Стратегический менеджмент. М., Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998
5. Серпилин А. Основные подходы к разработке и внедрению стратегии развития предприятия. Журнал “Проблемы теории и практики управления”, N6, 2000
6. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. М., Дело, 1992