Հատված
Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի կազմակերպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող շուկան, նախընտրում է ինչպես իր արտադրատնտեսական ոլորտը, այնպես էլ որոշում և լուծում է շուկայական միջավայրում իր գոյատևման, արդյունավետ գործունեության և զարգացման բազմաթիվ բարդ հիմնախնդիրներ` հնարավորության սահմաններում խուսափելով ապագայի անորոշության հետ բախումներից և ռիսկից:
Գրականության ցանկ
1. Զաքարյան Ա. Սահակյան Շ. Գրիգորյան Ա. Ղուկասյան Ն. Սահակյան Լ. «Մարքեթինգի հիմունքներ» Երևան․ Տնտեսագետ 2013
2. «Ձեռնարկությունների արդյունավետ կառավարում», տ.գ.դ., պրոֆ. Յու. Մ. Սուվարյանի ընդհ. խմբագրությամբ, Երևան, Տնտեսագետ, 2001
3. «Ծառայությունների ոլորտի արդյունավետ կառավարում», տ.գ.դ., պրոֆ. Յու. Մ. Սուվարյանի ընդհ. խմբագրությամբ, Երևան, Տնտեսագետ, 2004
4. Dahl’ V. Explanatory Dictionary of the Live Great Russian Language. M. : Publishing House of Foreign and National Dictionaries, 1955. Vol. 4. P. 337.
5. https://davtyan.pro/hy/razmavaruthyan-mshakman-gortsynthatsy-ev-razmavaruthyan-tesaknery/