Շուկայական հատվածների համար մշակվող մարքեթինգային ռազմավարությունները

Գին՝ 3600դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2535

Բովանդակություն

Ներածություն
Շուկայական հատվածների համար մշակվող մարքեթինգային ազմավարություններ
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Յուրաքանչյուր ընկերություն արդյունավետ գործելու, շուկայում կայուն դիրք զբաղեցնելու և իր գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից առավելագույն չափով խուսափելու համար պետք է ունենա գործողությունների հստակ մշակված համալիր ծրագիր` ռազմավարություն: Դա կազմակերպության երկարաժամկետ նպատակների, գերակայությունների և գործողությունների, ինչպես նաև դրանց իրագործման համար անհրաժեշտ ռեսուրսների բաշխման գլխավոր ծրագիրն է: Ընկերությունները, կախված իրենց արտադրանքի առանձնահատկություններից, շուկայում զբաղեցրած դիրքից, կազմակերպության ներուժից և մրցակցային առավելություններից, գործունեության ծավալներից, տնտեսության վիճակից և մի շարք այլ գործոններից, անհատապես են մշակում իրենց ռազմավարությունը` ուղղված կազմակերպության կենսունակության և անընդհատ զարգացման ապահովմանը:

Գրականության ցանկ

1. Ансофф И., стратегический менеджмент,1989г., стр., 94-99
2. Джек Траут, Эл Райс Позиционирование: битва за умы, 20-е юбилейное издание. Пер. с англ.-СПб Питер, 2009.- серия деловой бестселлер
3. Маркетинг / Мурашкин Н.В., Тюкина О.Н., Сеник Н.М. Мурашкин А.Н., Яллай В.А,. Псков, 2000, стр. 194-197.
4. Маркетинг/ Бронникова Т.С., Чернявский А.Г. 2008 стр. 115-121.
5. Методы маркетинговой деятельности в учреждениях среднего профессионального образования./ Алфёров, А.В., Бездудная, А.Г. 2004. – стр. 171-173.
6. Стратегический менеджмент/ Л. Г. Зайцев, М. И. Соколова. 2013, стр. 310-312.
7. Томпсонн А. А., Стрикленд 3-е А. Дж., Стратегический менеджмент:концепции и ситуации для анализа – 12-ое изд.,Вильямс, Москва, 2006, стр. 335
8. http://powerbranding.ru/pozicionirovanie/perceptual-map/

Պատվիրել/