Փորձարկման հիմնական միջոցներն ու ձևերը

Գին՝ 2200դրամ
Էջերի քանակ՝ 11էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2547

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մարքեթինգային հետազոտությունների առանձնահատկությունները. փորձարկումը մարքեթինգային հետազոտությունների համակարգում
2. Մարքեթինգային փորձարկման առանձնահատկությունները միջոցներն ու ձևերը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Արդի համաշխարհային տնտեսությունն աչքի է ընկնում մարքեթինգային միջավայրը ձևավորող գործոնների դինամիկ փոփոխություններով, ապրանքների և տեխնոլոգիաների կենսապարբերաշըրջանի անընդհատ կրճատմամբ և գլոբալ մասշտաբով մրցակցության սրմամբ։ Նման պայմաններում զգալիորեն մեծանում է տնտեսական գործունեության ծավալման ռիսկի և անորոշության աստիճանը, որի կրճատման միակ արդյունավետ ուղին մարքեթինգի միջավայրի գործոնների և կիրառված յուրաքանչյուր միջոցառման արդյունքների գծով տեղեկա-տվության անընդհատ հավաքման մեջ է։

Գրականության ցանկ

1. Մարքեթինգի հիմունքներ: Ուսումնական ձեռնարկ/ Ա.Ե. Զաքարյան, Շ. Ս. Սահակյան, Ա. Վ. Գրիգորյան, Ն. Ժ. Ղուկասյան, Լ. Շ. Սահակյան, 2013:
2. Котлер Ф., Вонг В., Сондерс Дж., Армстронг Г., Основы Маркетинга, 4-ое евр. изд., изд. Вильямс, Москва, 2009:
3. Маслова Т.Д., Ковалик Л.Н., Божук С.Г. М31 Маркетинг // СПб: Питер, 2001. – 320 с.: ил. – (Серия «Краткий курс»).
4. Барышев А.Ф., Маркетинг – М.: ACADEMA, 2002
5. Немчин А.М., Минаев Д.В., Маркетинг. Учебное пособие.// «Бизнес-пресса», 2001 – 512 с.:
6. http://library.by/portalus/modules/economics/referat_readme.php?subaction=showfull&id=1105779078&archive=1120044655&start_from=&ucat=&

Պատվիրել/