Տնտեսական պահանջմունքները և դրանց դասակարգումը

Գին՝ 6200դրամ
Էջերի քանակ՝ 31էջ
Զբոսաշրջություն, սերվիս, կադաստրային գործ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2860

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Տնտեսական պահանջմունքների էությունը և դերը
1.1. Տնտեսական պահանջմունքը և դրա էությունը
1.2. Տնտեսական պահանջմունքների դերը սերվիսային գործունեության մեջ
Գլուխ 2. Տնտեսաան պահանջմունքների դասակարգումը և զարգացումը
2.1. Տնտեսական պահանջմունքների տեսակները և դրանց զարգացումը
2.2. Նոր տնտեսական պահանջմունքների զարգացումը Հայաստանում և համաշխարհային շուկայում
Գլուխ 3. Տնտեսական պահանջմունքները որպես սերվիսային գործունեության հիմք
3.1. Զբոսաշրջիկների պահանջմունքների առանձնահատկությունները
3.2. Զբոսաշրջիկների գնում կատարելու պահանջմունքը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Զբոսաշրջության ժամանակակից արդյունաբերությունը համաշխարհային տնտեսության բարձր արդյունավետություն ունեցող և առավել դինամիկ զարգացող ճյուղերից մեկն է: Սա գործարարության ոլորտ է, որը բավարարում է զբոսաշրջիկի պահանջմունքները և նշանակալի եկամուտ ապահովում զարգացող երկրներին և տարածաշրջաններին: Այսօր զբոսաշրջությունը շատ երկրներում դարձել է եկամտի աղբյուր, քանի որ ստացվող եկամուտների զգալի մասը մուտք է գործում պետբյուջե: Պահանջմունքը տնտեսական կատեգորիա է, որը գոյություն ունի հասարակության զարգացման բոլոր ֆորմացիաներում (կացութաձև, հասարակարգ): Մարդու պահանջմունքների առաջացման հիմնական հիմքը նրա կենսաբանական հատկանիշն է, նրա մեջ առկա են բնական տարրեր, սակայն հասարակական արտադրությունը անընդհատ փոխվում է, զարգանում է և նրա հետ կապված անընդհատ փոխվում, զարգանում են մարդու պահանջմունքները: Իսկ եթե պարզապես պահանջմունքները ուսումնասիրելիս մենք ուշադրություն չդարձնենք արտադրության վրա, նրա պայմանների վրա, ապա պահանջմունքների զարգացման օրինաչափությունները կլինեն սխալ:

Գրականության ցանկ

1. Սայադյան Հ.Ռ., Զբոսաշրջության տնտեսագիտություն, Երևան 2014, էջ 40.
2. Коноплёва, Н.А. К 64 СЕРВИСОЛОГИЯ (человек и его потребности) [Текст] : учебное пособие / Н.А. Коноплева. – 2-е изд., доп. – Владивосток: Изд-во ВГУЭС, 2015.
3. Человек и его потребности: учеб. пособие / под ред. проф. К.М. Оганяна. – СПб.: Изд-во СПБТИС, 1997.
4. Шоул, Д. Первоклассный сервис как конкурентное преимущество / пер. с англ.; Д. Шоул. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2008. – 338 с.
5. Шейнов, В.П. 12 секретов успеха / В.П. Шейнов. – М.: ИНФРАМ, 2001. – 416 с
6. Удальцова, М.В. Человек и его потребности (Сервисология): учеб. пособие / М.В. Удальцова, Л.К. Аверченко. – Новосибирск, 2002.

Պատվիրել/