Անչափահասների սոցիալական ընկալումը, Ես-ի ձևավորման առանձնահատկությունները

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Հոգեբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 2947

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Անչափահասների սոցիալական ընկալումը
2. Անչափահասի Ես-ի ձևավորման առանձնահատկությունները
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ

Հատված

Ոչ չափահաս տարիքում երեխան պահպանում է մանկանը բնորոշ բազմաթիվ գծեր, բայց նպատակադրված փոխվում են արժեքներն ու հետաքրքրությունները: Փոխվում է երեխայի տրամաբանական մտածողությունը: Կրտսեր դպրոցական տարիքում ի հայտ եկող ճգնաժամը, տագնապային վիճակը ձևավորում են սոցիալական ես-ի գիտակցում: Տագնապային վիճակները ուսումնասիրելիս Լ. Ս. Վիգոտսկին առաջ քաշեց միանգամայն նոր խնդիրներ։ Նա նշել է անչափահասի՝ կրտսեր դպրոցականի, դեռահասի գիտակցության մեջ նոր ու հիմնական կազմավորումների առանձնացման և զարգացման սոցիալական իրադրության բացահայտման անհրաժեշտությունը՝ ընդգծելով, որ տարիքային ամեն մի փուլում այդ իրադրությունը իրենից ներկայացնում է երեխայի և շրջապատի միջև հաստատվող հարաբերությունների անկրկնելի համակարգ; Նա կարծում էր, որ հարաբերությունների այդ համակարգի վերակառուցումը անցման շրջանի տագնապի հիմնական բովանդակությունն է կազմում: Այսպիսով, անչափահասների տագնապային իրավիճակների բացատրման գործում հոգեբանական տեսական միտքը աստիճանաբար կուտակել է մի շարք ընդհանրացումներ, որոնց հիմնական իմաստը հետևյալն է. անչափահասության տարիքի ընթացքի ու դրսևորման առանձնահատկությունները պայմանավորված են երեխաների կյանքի ու զարգացման կոնկրետ սոցիալական հանգամանքներով, չափահասների հասարակության մեջ նրա գրաված դիրքով։

Գրականության ցանկ

1. Գրին Է., Արզումանյան Ս., Իրավաբանական հոգեբանություն, Երևան, 2000:
2. Խուդաբախշյան Կ., Դժվար վարք ունեցող դեռահասների հետ աշխատանքի ձևերը//Ընտանքի և դպրոց, Երևան, 2011:
3. Василькова Ю.В., Методика и опыт работы социального педагога. –М., Академия, 2002.
4. Вигодский Л. С., Кризис цеми лет, собр. Соч., в 6 т., М., 1984, т. 1.
5. Сорокун П. А., Основы психологии: Псков, ПГПУ, 2005.

Պատվիրել/