Հատված
Սպառողների պահանջմունքների արագ փոփոխության, տեխնոլոգիաների մշտական կատարելագործման և մրցակցության ուժգնացման հետևանքով մեծանում է ապրանքային անվանացանկի հաճախակի նորացման անհրաժեշտությունը: Սպառողներն անընդհատ նոր, կատարելագործված իրեր ու ծառայություններ են պահանջում (սպասում), և նրանց գոհացնելու համար ֆիրմաները առավելագույն ջանքեր են գործադրում՝ ակնկալելով լրացուցիչ եկամուտ: Այդ մրցավազքը անընդհատ կրճատում է ներկայումս թողարկվող ապրանքների կենսապարբերաշրջանը: Նոր ապրաքները առանձնահատուկ տեղ են գրավում ձեռնարկության ապրանքային քաղաքականության մեջ: Որքան ձեռնարկությունը ճիշտ է նախագծում և կիրառում նոր ապրանքների ստեղծման և օգտագործման ռազմավարությունը շուկայական խնդիրների լուծման համար, այնքան արդյունավետ է լուծում իր բոլոր հիմնական խնդիրները՝ ներառյալ շահույթի ստացումը և մրցունակ դիրքերի ամրապնդումը: Ապրանքի մշակումն ու ներդրումը շուկա չպետք է լինի ինքնանպատակ, դա պետք է բավարարի սպառողի պահանջները: Սպառողների պահանջարկի, տեխնոլոգիայի և մրցակցային միջավայրի անընդհատ փոփոխության պայմաններում ընկերության գոյատևումը ուղղակիորեն կախված է նոր ապրանքի մշակման և շուկա ներդնելու հաջողությունից:
Գրականության ցանկ
1. Дженстер Пер, Хасси Дэвид, Анализ сильных и слабых сторон компании: определение стратегических возможностей. Пер. с англ., М., Издательский дом “Вильямс”, 2003.,
2. Макаревич Л.М., 200 правил бизнеса. Практическое руководст- во. М., Издательство “Дело и сервис”, 2002.,
3. Гаджинский А.М., Логистика. Учебник для высших и средних спец. учебных заведений.,М.,”Маркетинг”, 2001.,
4. Чейз Р.Б., Эквилайн Н.Дж., Якобс Р.Ф., Производственный и операционный менеджмент, М., 2001,
5. Tамбepr B., Бадьин A.
6. Котлер Ф., Вонг В., Сондерс Дж., Армстронг Г.,