Դասը որպես ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձև

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3026

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Դասը որպես ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձև
2. Սովորողների ուսումնական գործունեության կազմակերպումը դամերին
3. Դասերի համակարգն ըստ թեմաների
4. Դասի արդյունավետության բարձրացման ուղիները
Գրականության ցանկ

Հատված

Նախապատրաստական փուլում, մինչև նոր ուսումնական տարին սկսվելը, ուսուցիչը պարտադիր կարգով ուսումնասիրում է ուսումնական ծրագրերը, դասագրքերը, ուսումնական ձեռնարկները, լրացուցիչ գրականությունը, ժամանակակից մանկավարժական, հոգեբանական գրականությունը. մեթոդական ձեռնարկները, առաջավոր ուսուցիչների փորձը. բազմահմուտ ուսուցիչների կազմած թեմատիկ պլանավորումները: Եվ ահա այդ ամենից հետո, ուսուցիչը, դեռևս օգոստոս ամսի կեսերին. կազմում է իր սեփական թեմատիկ պլանը, որոշակիացնում յուրաքանչյուր դասի տեղը թեմատիկ պլանում: Հիմք ընդունելով թեմատիկ պլանը, ուսուցիչը կազմում է օրացուցային պլանը, ուր ծրագրային նյութերը բաշխում է ուստարվա կամ կիսամյակի ամիսների, շաբաթների օրերի վրա, նշում դրանց իրացման ժամկետները:

Գրականության ցանկ

1. Բաբայան Գ. Աշխատանքային դաստիարակության կազմակերպումը արտադրական ուսուցման պրոցեսում, Երևան, 1987

Պատվիրել/