Հատված
Նախապատրաստական փուլում, մինչև նոր ուսումնական տարին սկսվելը, ուսուցիչը պարտադիր կարգով ուսումնասիրում է ուսումնական ծրագրերը, դասագրքերը, ուսումնական ձեռնարկները, լրացուցիչ գրականությունը, ժամանակակից մանկավարժական, հոգեբանական գրականությունը. մեթոդական ձեռնարկները, առաջավոր ուսուցիչների փորձը. բազմահմուտ ուսուցիչների կազմած թեմատիկ պլանավորումները: Եվ ահա այդ ամենից հետո, ուսուցիչը, դեռևս օգոստոս ամսի կեսերին. կազմում է իր սեփական թեմատիկ պլանը, որոշակիացնում յուրաքանչյուր դասի տեղը թեմատիկ պլանում: Հիմք ընդունելով թեմատիկ պլանը, ուսուցիչը կազմում է օրացուցային պլանը, ուր ծրագրային նյութերը բաշխում է ուստարվա կամ կիսամյակի ամիսների, շաբաթների օրերի վրա, նշում դրանց իրացման ժամկետները:
Գրականության ցանկ
1. Բաբայան Գ. Աշխատանքային դաստիարակության կազմակերպումը արտադրական ուսուցման պրոցեսում, Երևան, 1987