Հատված
Դպրոցական կրթության պայմաններում դաստիարակությունը հանդես է գալիս որպես աշակերտների անձի գիտակցության ու վարքի ձևավորման հատուկ կերպով կազամկերպված ու նպատակաուղղված մանկավարժական պրոցես: Բառի լայն իմաստով դաստիարակության տակ Ն. Կ. Կրուպսկայան հասկանում էր կյանքի թանձրուքում դաստիարակությունը: Բառի նեղ իմաստով դաստիարակության տակ ենթադրվում էր երեխայի և դեռահասի վրա մեծահասակի պլանաչափ ու սիստեմատիկ ազդեցությունը: Դաստիարակչական պրոցեսի կառուցվածքը ենթադրում է հստակ առաջադրված դաստիարակության նպատակի առկայությունը, առաջադրված այդ նպատակին պատասխանող դաստիարակության բովանդակություն, նրա իրականացման ձևեր և մեթոդներ, ենթադրվող արդյունքներ և դաստիարակչական պրոցեսի արդյունավետության վրա ազդող պայմաններ: Դաստիարակության պրոցեսը ոչ միայն որպես ազդեցություն, այլ նաև որպես փոխազդեցություն, հարաբերություն համարելու մոտեցումը ենթադրում է նրա նպատակների դիալեկտիկական դիտարկում:
Գրականության ցանկ
1. Ասատրյան Լ. Թ., Էկոլոգիական կրթության կառավարման հիմունքներ, Ե., 2009, էջ 335:
2. Էնգելս Ֆ., Բնության դիալեկտիկա, Ե., 1969, էջ 328:
3. Կ. Դ. Եղոյան, Երաժշտություն և դասավանդման մեթոդիկա, 2016
4. Մարգարյան Լ. Ա., Գեղարվեստամանկավարժական գործոնի դերը հոգևոր դաստիարակության մեջ, 2011թ.
5. Ներսիսյան Լ. Ս., Կրթություն և գեղագիտություն, Ե., 2002
6. Ռուխկյան Վ. Ռ., Արվեստ — մարդ հաղորդակցման գեղարվեստամանկավարժական պայմանները, Ե., 2005:
7. Սուխոմլինսկի Վ. Ա., Քաղաքացու ծնունդը, Ե., 1978, էջ 88:
8. Վիրաբյան Հ. Ն., Սովորողների գեղագիտական մտածողության ձևավորման ժամանակակից խնդիրները, սեղմագիր մ. գ. թ. հայցման ատենախոս., Ե., 2005,
9. Алиев Ю.Б. Методика музыкального воспитания от детского сада к начальной школе. — Воронеж, 1998. — С. 178.
10. Щацкий С. Т. Известные педагогические сочинения, т. 1, М., 1980, с. 303.
11. http://lraber.asj-oa.am/6053/1/2011-3_(269).pdf