Հատված
Նախադպրոցական կրթությունը Հայաստանի Հանրապետությունում շարունակական կրթության համակարգի սկզբնական բաղկացուցիչ մասն է: Արդի փուլում կրթության համապարփակ բարեփոխումների գործընթացները պայմանավորված են կրթության ոլորտի բոլոր կառույցների համակարգված գործունեությամբ: 12- ամյա կրթական համակարգին անցնելու կապակցությամբ առավել կարևորվում է նախադպրոցական երեխաների դպրոցի նախապատրասվածության հարցը: Երեխաներին դպրոցական ուսման նախապատրաստելը, դպրոցական կյանքին հաջողությամբ հարմարվելը ուսումնական գործունեության սկզբնական ձևերի տիրապետելու կարևոր պայման է: Ծրագիրը կազմելիս հաշվի են առնվել նախադպրոցական կրթության պետական՚ չափորոշիչների հիմնական սկզբունքները՝ դրանց կառուցվածքը և գործառույթները, որոնք ներառում են կրթադաստիարակչական հիմնական ուղղությունները և բովանդակության բաղադրիչները, նախադպրոցական երեխային ներկայացվող ընդհանուր կրթական պահանջները՝ այդ տարիքի երեխաների զարգացման փուլին համապատասխան ակնկալիքները:
Գրականության ցանկ
1. Մարության Ս.Ա., Դալաքյան Ա.Մ., Նախադպրոցական մանկավարժություն, Եր., 2008
2. «Պարտեզ» նախադպրոցական կրթական ծրագիր, Եր., 2008
3. Մակապարտեզի ավագ խմբի կրթական համալիր ծրագիր. Եր., 2007