Հատված
Իմիջ (անգլ.՝ image [ˈɪmɪdʒ] — «կերպար») հասարակության կարծիքում ձևավորված ընդհանուր պատկերացումները այն մասին, թե ինչպես պետք է մարդը, իր դիրքին համապատասխանելով, դրսևորի իրեն։ Իմիջը ձևավորվում է հանրային կապերի, քարոզչության, գովազդի կողմից։ Իմիջի ստեղծման նպատակն է մեծամասնության գիտակցության մեջ օբյեկտի նկարտմամբ որոշակի վերաբերմունք ձևավորելը։ Ընդ որում՝ կարող են համադրվել ինչպես օբյեկտի իրական, այնպես էլ գոյություն չունեցող, սակայն իրեն վերագրված հատկանիշները։ Կազմակերպության հաջող գործունեության համար կարևոր է իմիջի ճիշտ կազմակերպումն ու հանրությանը հնարավորինս լավ ներկայանալը: Այս աշխատանքում մենք կփորձենք ուսումնասիրել Գրանդ Քենդի ընկերության իմիջի կառուցման առանձնահատկությունները:
Գրականության ցանկ
1. PR в сети // Энциклопедия Интернет — рекламы /под.ред. Бокарева Т. — режим доступа : www.promo
2. В.Г.Зазыкин. Имидж организации: структура и психологические факторы эффективности
3. Сайтел Фрэйзер П. Современные паблик рилейшнз/Пер. с англ. – 8-е изд. – М.:Консалтинговая группа «ИМИДЖ-Контакт»,2002. – XII, с 336-339
4. https://www.grandcandy.am