Հատված
Տարրական դասարաններում մաթեմատիկայի ուսուցումը բավականին մեծ նշանակություն ունի աշակերտների հետագա մաթեմատիկական նյութի յուրացման և գիտելիքների ձեռքբերման գործում: Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացը ունի բավականին լայն հնարավորություններ տարբեր մեթոդների, տեխնոլոգիաների և ուսուցման միջոցների կիրառության համար: Խճանկարի մեթոդի կիրառությունը բավականին մեծ տեղ է զբաղեցնում մաթեմատիկայի ուսուցման պրոցեսում: Դա հիմնականում պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ խճանկարի մեթոդի օգնությամբ հնարավոր է հեշտությամբ լուծել այս կամ այն խնդիրը, ավելի պատկերավոր կերպով հասկանալ տարբեր հասկացությունները:
Գրականության ցանկ
- Бабкина Н.В. Нетрадиционный курс «Развивающие игры с элементами логики» для первых классов начальной школы. // Психологическое обозрение. 1996. № 2 /3/, с. 47-52.
- Василевский А.Б. Обучение решению задач по математике./ А.Б. Василевский. Минск, 2001.
- Зайцев Т.Г. Теоретические основы обучения решению задач в начальной школе./Т.Г. Зайцев – М.: Педагогика, 1983.
- Зак А.З. 600 игровых задач для развития логического мышления детей./ А.З.Зак Ярославль: «Академия развития», 1998.
- Зак А.З. Развитие умственных способностей младших школьников. / А.З. Зак — М.: Просвещение, Владос, 1994.
- Канашевич Т.Н. Математика 3-4 классы. Путешествие в страну занимательной математики/ пособие для учителей.Аверсэв.2011.
- Каплан Б.С. Методы обучения математике. / Б.С.Каплан – Минск, 1997.
- Липина И. Развитие логического мышления на уроках математики // Начальная школа. – 1999. — № 8. С. 37-39.
- Моро М.И., Пышкало А.И. Методика обучения математике в 1-3 кл./ И.И. Моро, А.И. Пышкало — М.: Просвещение, 1988.
- Петерсон Л.Г. Математика. // Методические рекомендации. Аверсэв. 2004.