Ընտանեկան ավանդույթների դերը երեխաների դաստիարակության գործում

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 3327

Բովանդակություն

Ներածություն

Ընտանեկան ավանդույթների դերը երեխաների դաստիարակության գործում

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Եթե իդեալիզմի, ռացիոնալիզմի, կոնսերվատիզմի, կրոնի փիլիսոփայության շրջանակներում առաջին պլան են մղվում բարոյական  արժեքները, ապա կրթության ոլորտում առաջնային է աշակերտների մտածողության զարգացումը, դաստիարակության խնդիրը: Իբրև կրթական արժեքներ առանձնացնում են աշակերտի  էրուդիցիան, նրա կատարողականության աստիճանը: Ռեալիզմի, պոզիտիվիզմի, էմպիրիզմի արժեքներին համապատասխանում են հասարակական և  մասնագիտական իրազեկության կրթական արժեքները, քաղաքատնտեսությունը: Հումանիզմի և պրոֆեսիոնալիզմի ներկայացուցիչները պաշտպանում են մարդու իրավունքի, նրա ինքնաիրացման արժեքն ուսուցման գործընթացում: Պրագմատիստներն արժեք են համարում օգուտը, սեփական փորձը, կողմնորոշում են կրթությունը դեպի անձնական շահը և երեխայի պահանջմունքները:  Հանրագիտակները շեշտը դնում են կրթության մեջ երեխայի ինքնագիտակցման կյանքի պատրաստման վրա կոնֆլիկտային աշխարհում:

Գրականության ցանկ

  1. Հարությունյան Լ., Հայ ընտանիքի առանձնահատկությունների հաշվառումը, նպատակային կիրառումը որպես դաստիարակության արդյունավետության պայման, «Մխիթար Գոշ» գիտամեթոդական հանդես, հասարակական գիտություններ, 2012, թիվ 7 /9/:
  2. Вендровская Р., Традиция как аксиологическая категория образования. Образование: Образование: идеалы и ценности. Историко-теоретический аспект, М., 1995.
  3. Гидденс Э.,Устроение общества: Очерк теории структурации, М: Академический Проект, 2005.
  4. Равкин З., Конструктивно-генетическое исследование ценностей образования-одно из направлений развития современной отечественной педагогической теории. Образование: идеалы и ценности. Историко-теоретический аспект, 1995.

 

Պատվիրել/