Նախադպրոցական տարիքի երեխաներ ադապտացիան դպրոցական պահանջներին

Գին՝ 6600դրամ
Էջերի քանակ՝ 33էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3343

Բովանդակություն

Ներածություն

  1. Ադապտացիան՝ որպես ուսումնասիրության կարևոր գործոն
  2. Դպրոցին պատրաստվելու հոգեբանասոցիալական խնդիրները
  3. Ադապտացիան. Երեխայի ճգնաժամային փուլերը
  4. Երեխայի անձնային հատկանիշները որպես դպրոցին պատրաստվածության գործոն
  5. Դպրոցին ադապտացվելու հաջողության չափանիշները

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Նախադպրոցական մանկավարժությունն ընդհանուր մանկավարժությունից առանձնացել է 19-րդ դարի 2-րդ կեսին՝ կապված մի կողմից մանկան հոգեբանության զարգացման և գիտության ինքնուրույն բնագավառ դառնալու, մյուս կողմից՝ նախադպրոցական հիմնարկների հանդես գալու և տարածվելու հետ: Երեխաների հասարակական դաստիարակության գաղափարը առաջինը հիմնավորել և պրոլետարական երեխաների համար առաջին նախադպրոցական հիմնարկը ստեղծել է անգլիացի ուտոպիստ-սոցիալիստ Ռ․ Օուենը: 19-րդ դարի 60-ական թվականներին Ռուսաստանում նախադպրոցական մանկավարժության զարգացման վրա հսկայական ազդեցություն ունեցավ Կ․ Դ․ Ուշինսկին: Մարքսիստական նախադպրոցական մանկավարժության տեսական հիմքերի մշակման գործում մեծ դեր է խաղացել Ն․ Կ․ Կրուպսկայան: Որոշ կարևոր պրոբլեմներ լուսաբանել է Ա․ Մ․ Մակարենկոն: Նախադպրոցականների դաստիարակության խնդիրներն ու միջոցները որոշելու համար խոշոր նշանակություն ունեցան Ն․ Կ․ Կրուպսկայայի և Ա․ Վ․ Լունաչարսկու ղեկավարությամբ տեղի ունեցած համառուսասաանյան առաջին համագումարները /առաջինը՝ 1919 թվականին/ և կոնֆերանսները: Խորհրդային նախադպրոցական մանկավարժության հիմնական խնդիրն է մշակել նախադպրոցականների կոմունիստական դաստիարակության բովանդակությունը, ձևերն ու մեթոդները: Ստեղծվել են սենսորային դաստիարակության, մանկապարտեզների դիդակտիկայի նոր համակարգեր: Ուշադրության կենտրոնում են երեխայի անձի ձևավորման, աշխատանքային, գեղագիտական, բարոյակամային, ֆիզիկական դաստիարակության կատարելագործման հարցերը:

Գրականության ցանկ

Օգտագործված գրականության ցանկ

  1. Էնգելս Ֆ., Բնության դիալեկտիկա, Երևան, 1969:
  2. Թոփուզյան Ա., Ուսուցչին ներկայացվող ժամանակակից պահանջները, «Մանկավարժական ժամանակակից հիմնախնդիրներ», Երևան, 2015:
  3. Խուդոյան Ս., Անձի զարգացման ճգնաժամային տարիքը, Երևան, 2004:
  4. Կարապետյան Վ., Տարիքային հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները, Երևան, 2011:
  5. Համացանցային նյութեր, Շալվա Ամոնաշվիլու բաց դասը /http//dpir.mskn.am/)
  6. Մանուկյան Ա. Մ., Մանուկյան Մ. Մ., Մանկավարժական տեխնիկա և տեխնոլոգիա, Երևան, 2000:
  7. Մինասյան Բ., Մանկավարժութեան հիմունքները, Թաւրիզ, 1931:
  8. Նախադպրոցական կրթական համալիր ծրագիր, Ե., 1999:
Պատվիրել/